Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Løvens hule 13-3-2018
#1
HUSK nu at se Løvens hule DR1 kl. 20:45
Rygtet siger at vores helt egen Claxel skal være med.

Go Viper-flex®


/Rolin


[Image: IMG_3215.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Styx hedder den nu  Smile Jeg har haft den i hånden på IWA messen. Virker overbevisende  Smile

https://youtu.be/yaTvkmRpGyM
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Wink 
NU er der Claxel TV....

Sådan. Tillykke til Claxel og Co.
Svar
#4
Tænkte nok at Clax gik efter damerne .... ..
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#5
Med 2 kvinder i styringen, ja så forstår jeg pludselig hvorfor de valgte at kalde modellen for Styks. Er det ikke noget med overgangen til dødsriget Blush

Men jeg troede faktisk liiige 1 sekund, at jeg skulle opleve at Claus blev mundlam. Om det var hende den nejse, som blinkede for meget til ham, eller hvad. Men der var da lige en som måtte restarte ham.

Men ellers supergodt gået. Det er ikke hver dag, at et par halvgamle mænd både tiltrækker 200.000 og 2 kvinder på en gang.
Så mon ikke Claus i fremtiden skal skifte profilnavn til @ Charmetrold
Svar
#6
(14-03-2018, 03:15 AM)n a Skrev: Med 2 kvinder i styringen, ja så forstår jeg pludselig hvorfor de valgte at kalde modellen for Styks. Er det ikke noget med overgangen til dødsriget Blush

Men jeg troede faktisk liiige 1 sekund, at jeg skulle opleve at Claus blev mundlam. Om det var hende den nejse, som blinkede for meget til ham, eller hvad. Men der var da lige en som måtte restarte ham.

Men ellers supergodt gået. Det er ikke hver dag, at et par halvgamle mænd både tiltrækker 200.000 og 2 kvinder på en gang.
Så mon ikke Claus i fremtiden skal skifte profilnavn til @ Charmetrold

250.000   Jønne!    incl. MOMS
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
Det var godt gået. Fedt produkt som holder, og holder værdien. Konkurrenterne slides op på kort tid. Der ønskes virkelig et stor knæk og bræk herfra.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)