Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dejligt at siden er oppe igen
#1
Thumbs Up 
Jeg havde næsten givet op, og ikke været på siden siden i lang tid, da den ikke fungerede godt med min google chrome... men nu lader det til at køre fint igen.
Svar
#2
Både ja og nej: Hvis du fx entrerer en kategori nederst på websitet, eg off topic, og forlader det igen, havner du i toppen af websitet, og skal så scrolle ned igen for returnere til “indgangsstedet”...ihvertfald med iOS 11.2.6.
At grafikken flyder ud i en blå tåge på en iPhone, kan man leve med
Svar
#3
(16-03-2018, 09:04 AM)kka Skrev: Både ja og nej: Hvis du fx entrerer en kategori nederst på websitet, eg off topic, og forlader det igen, havner du i toppen af websitet, og skal så scrolle ned igen for returnere til “indgangsstedet”...ihvertfald med iOS 11.2.6.
At grafikken flyder ud i en blå tåge på en iPhone, kan man leve med

kka; Nede i bunden til højre kan du vælge "Andreas09-Orange" - Så slipper du for det blå. Det har været en mulighed i en del tid efterhånden.
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#4
(15-03-2018, 04:44 PM)FrederikR Skrev: Jeg havde næsten givet op, og ikke været på siden siden i lang tid, da den ikke fungerede godt med min google chrome... men nu lader det til at køre fint igen.

Hej FrederikR,

Har der været problemer imens vi har været på den nye platform?! Eller var det den gamle platform der drillede i chrome?
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#5
Hvornår skiftede I ?

Jeg bøvlede med det lige omkring årsskiftet. Som jeg lige husker det, kunne jeg ikke logge på. Den ville ikke vise captia og/eller den ville ikke gemme mit logon - ved mindre jeg skiftede til en anden browser.

Men det er lidt tid siden, så kan ikke helt huske det.
Svar
#6
(16-03-2018, 09:34 AM)McQuolle Skrev:
(16-03-2018, 09:04 AM)kka Skrev: Både ja og nej: Hvis du fx entrerer en kategori nederst på websitet, eg off topic, og forlader det igen, havner du i toppen af websitet, og skal så scrolle ned igen for returnere til “indgangsstedet”...ihvertfald med iOS 11.2.6.
At grafikken flyder ud i en blå tåge på en iPhone, kan man leve med

kka; Nede i bunden til højre kan du vælge "Andreas09-Orange" - Så slipper du for det blå. Det har været en mulighed i en del tid efterhånden.

Nope! - Nederst til højre ser jeg kun tiden, som forøvrigt er 4 min bagefter;-D så det skal også løses, samt undgå scrolling, når et delemne forlades. Kan det løses?!?
Svar
#7
Ham der andreas. Det er en drop down meny. Til venstre for den drop down meny hvor du kan vælge sprog. Forresten så er klokken kun 2 minutter bagefter hos mig.
Svar
#8
(16-03-2018, 06:58 PM)unknown Skrev: Ham der andreas. Det er en drop down meny. Til venstre for den drop down meny hvor du kan vælge sprog. Forresten så er klokken kun 2 minutter bagefter hos mig.

Drop Down menu?!?
Hvad betyder det? Er der ikke en visualiseret manual, og hvad ned scrollingpriblemet?
2 min? Sådan et ur har jeg også haft engang;-) Det var 4 min jvf uret i min iPhone....
Svar
#9
Så fandt jeg den, tak!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)