Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvilke skydninger vil I deltage i??
#1
Når engang vi igen har fået startet skydeudvalget op, vil det være en stor hjælp for dem, om I ville melde ind med hvilke skydninger, I kunne tænke jer at deltage i. 

Der findes massevis af feltskydninger rundt om i landet, så hvis I kender til nogen I finder interessante, så byd ind hvorefter udvalget muligvis vil tage det i betragtning. 
Især efterårets skydninger er interessante idet skydningerne i foråret er tæt på at være fyldt op

Big Grin Big Grin

Venligst 
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Hej Klokker
det har været at man får svar som man spørger
du kunne jo søge efter hvilke skydninger der har været mest brugt her inde
der efter skulle du overveje om du ikke kommer forsendt ud med dette budskab de fleste gode skydninger er udsolgte på nuværende tidspunkt, der foruden er der flere der selv har stablet hold på benene pga. at siden har været nede for længe så jeg er bange for det er op af bakke at få skydehold samlet sammen.
Svar
#3
Jaeh Rasmussen45
Jeg kunne fristes til at råbe ud i luften over dit indlæg her, men jeg prøver nu alligevel at trække vejret inden jeg fortæller dig hvor uproduktivt jeg finder dit indlæg.... Forhåbentligt så får jeg mig formuleret så diplomatisk, at jeg ikke behøver at mine kolleger skal moderere mig.  Angry Angry 

Overordnet set er det jo altid det nemmeste at læne sig tilbage og lade andre gøre arbejdet for en, så der "beklager" jeg da meget, at du har måttet klare dig selv indtil der kom gang i skydeudvalget. Selvfølgelig kunne jeg se tilbage på hvilke skydninger der har været mest tilslutning til, men som en service for brugerne herinde prøver vi kontinuerligt at tilpasse, justere og forbedre, hvorfor vi netop spørger jer hvilke skydninger I helst vil deltage i. 

Din negative indstilling til tingene kan jeg ikke bruge til noget som helst, så min forsigtige opfordring til dig om at enten bidrage med noget positivt eller også bare at stikke piben ind er måske ikke diplomatisk, men jeg skal love dig den er dybfølt.. Det her med skydeudvalget er ment som en service og ikke noget vi på nogen måde skal stilles til ansvar overfor, hvis ikke vi lige leverer varen som det passer dig.

Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#4
Og så tager alle en dyb indånding og vender tilbage til emnet.

Næste indlæg der ikke er konstruktiv og relevant bliver omgående modereret.

MvH
Morten - Admin
Svar
#5
ok hvis i laver et hold i Klitmøller så er jeg med hvis der ikke kommer noget i vejen helst først på dagen.
Svar
#6
(25-03-2018, 10:41 PM)Rasmussen45 Skrev: ok hvis i laver et hold i Klitmøller så er jeg med hvis der ikke kommer noget i vejen helst først på dagen.

Nu har du chancen! Det er nu muligt at tilmelde sig flere jagtfeltskydninger, hvor Asgaard har tilmeldt hold - herunder Klitmøller først på dagen Big Grin
Læs mere her http://mybb.riffeljagt.com/forumdisplay.php?fid=89

mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#7
Er der mon kommet nye jagtfeltskydninger, som vi skal prøve at samle et hold til?

mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#8
Jeg kan kort meddele, at jeg gerne vil deltage i alle de feltskydninger jeg har mulighed for at komme på - om det er Jylland - Fyn - Sjælland, jeg er ligeglad.
Det kræver bare der er et jeg kan melde mig på - ellers får jeg det ikke gjort Sad
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Er der flere skydninger inden sommerferien, som er værd at deltage i?
Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#10
(05-05-2019, 06:40 PM)Lars M. L. Skrev: Er der flere skydninger inden sommerferien, som er værd at deltage i?
Mvh Lars
Det vil jeg også gerne vide - og hvor kan man lede ?
Jeg føler ikke at “ Feltskydning.dk” er så ajour som den var tidligere.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#11
@Klokker

Jeg fristes til at spørge i hvilket regi tænker du på, VTF eller Asgaard??

Hvis det er i VTF så er det relevant at spørge i her er det udelukkende for Asgaards medlemmer så skal du spørge i Asgaard gruppen.

Jeg mener at det var en klar aftale at holde disse to grupper adskilte? Men tiderne kan have ændret sig siden den nye gruppe af modoratorer kom til.

Tilbage til dit spørgsmål jeg deltager normalt på DGI skydninger i Karup (jeg har selv hold), Karls skydninger i Karup (pr invitation ellers laver jeg selv hold og jeg kan altid få et tid), når jeg bliver inviteret på Måde, Borris og hvad der må komme og jeg har tid til.

Mvh


Santo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)