Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Bukkejagt"
#1
Nu når man lader de små bukke gå og de store bukke glimrer ved deres fravær, så må man jo give sig i kast med at jage andre krævende vildtarter
[Image: 20180517_213945.jpg]
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Tillykke!(hvorfor 2 skud?)
Anvendelse: Jo, skyd en mere - snit begge op i den ene ende - så kan de små børn bruge dem som hjemmesko Wink
Svar
#3
(18-05-2018, 07:21 AM)kka Skrev: Tillykke!(hvorfor 2 skud?)
Anvendelse: Jo, skyd en mere - snit begge op i den ene ende - så kan de små børn bruge dem som hjemmesko Wink

Det er kun den ene patron der er skudt af Smile

Katten vadede direkte ind på "paraden" og stjal mit fine trofæ, så Mulle endte som kattefoder Smile
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#4
(18-05-2018, 09:17 AM)klokker Skrev:
(18-05-2018, 07:21 AM)kka Skrev: Tillykke!(hvorfor 2 skud?)
Anvendelse: Jo, skyd en mere - snit begge op i den ene ende - så kan de små børn bruge dem som hjemmesko Wink

Det er kun den ene patron der er skudt af Smile

Katten vadede direkte ind på "paraden" og stjal mit fine trofæ, så Mulle endte som kattefoder Smile

Det havde katten ikke overlevet her....  Big Grin
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#5
@Klokker

Hvis du sover i din have 2 nætter i træk så ville dette problem ikke opstå igen, jeg har ikke haft disse problemer siden du slog lejer i min have.

/Rolin
[Image: IMG_3215.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#6
(18-05-2018, 07:31 PM)Rolin Skrev: @Klokker

Hvis du sover i din have 2 nætter i træk så ville dette problem ikke opstå igen, jeg har ikke haft disse problemer siden du slog lejer i min have.

Haha nej Det kan du sgu have ret i gamle dreng Big Grin Big Grin Big Grin Der slog vi to fluer med et smæk. Ingen muldvarpe og haven var tromlet bagefter Big Grin

/Rolin
[Image: IMG_3215.jpg]
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#7
Wink 
(18-05-2018, 08:28 PM)klokker Skrev:
(18-05-2018, 07:31 PM)Rolin Skrev: @Klokker

Hvis du sover i din have 2 nætter i træk så ville dette problem ikke opstå igen, jeg har ikke haft disse problemer siden du slog lejer i min have.

Haha nej Det kan du sgu have ret i gamle dreng Big Grin Big Grin Big Grin Der slog vi to fluer med et smæk. Ingen muldvarpe og haven var tromlet bagefter Big Grin

/Rolin
[Image: IMG_3215.jpg]

Det kaldes ikke bare tromlet. Men derimod massive strukturskader og kraftige sætningsskader
Svar
#8
Traktose skader der hvor han gik hen om hjørnet for at pisse. Hullerne i plænen er så dybe at da jeg faldt i et af dem måtte jeg have hjælp til at kravle op igen.....
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
Traktose Ja @Max  Big Grin Big Grin

Men hullet du faldt i skyldtes ikke pis, men derimod at jeg på et tidspunkt fik stådreng inden jeg rullede rundt. Aftrykket af det var det du faldt i.  Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#10
Føj for en klam tanke du har plantet i mit hoved........?
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
(19-05-2018, 07:26 PM)M@X 2.1 Skrev: Føj for en klam tanke du har plantet i mit hoved........?

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)