Tråd vurdering:
  • 1 stemme(r) - 5 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Majroer.
#1
Jeg er sikker på at Gud har siddet og tænkt ”Hey, det her ser ikke rigtig ud”, smagt på den og nær kastet op.

Så har han stukket den over til Ærkeenglen Gabriel og bedt ham om en mening, hvorefter de er blevet enige om at begrave dette fejlslagne forsøg på en grøntsag og ladet det være en ’rodfrugt’ i håb om at ingen nogensinde finder den.

Hvem hulen har så gravet lortet op og troet at majroer er ’mad’.?!? Det kan kun være en vegetar uden nogen livsgnist af nogen art.
Det er endda en meget ”gasholdig” slags grøntsag. Confused 

Må indrømme at jeg engang havde et majroe-uheld.
Efter at have spist bare den halve portion majroer der var på tallerkenen og ”levnet” resten (under planten der stod på midten af bordet), så gik aftenen egentlig ganske udmærket. Indtil vi skulle hjem og jeg kørte med et par kammerater.
Så kom maverumlen og ’gasangrebet’, samt desværre også et fartbump, og før jeg kunne gøre noget eller sige undskyld, så slap jeg altså en lille vind. Bare en uskyldig lille én af slagsen.

Jeg kan stadig se Jim’s ansigt for mig [Image: 1f635.png?_nc_eui2=AeHANld7_sY6DPSGEnCV9...wi0RsA1Q6A]?

Vinduerne kunne ikke åbne i den gamle Corsa vi kørte i, og børnelåsen var slået til.
Han sagde efterfølgende, at det egentlig var ret fredfyldt da han gik imod det hvide lys. Det så ikke sådan ud, som han viftede vildt med armene.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)