Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wannabe Bjarne Riis
#1
Jeg har i dag forsøgt at tilkæmpe mig adgang til den herlige lille købstad Aars. Det skulle vise sig at være en ualmindeligt vanskelig opgave, men med iver, determineret adfærd og en god portion held formåede jeg at tilkæmpe mig adgang og få parkeret skodamobilet. 
Årsagen til vanskelighederne bestod i, at en samling cykelopater havde besluttet sig for at lege racerløb i byens gader. 
Det har jeg set i tv er vældigt moderne, så det er vel egentlig forståeligt nok, at man heroppe i det himmerlandske ønsker at være med på noderne.  

Det kommer formentligt ikke som nogen overraskelse for de fleste af jer, der måtte besvære jer med at læse dette, at jeg ikke sådan umiddelbart deler disse cyklisters begejstring for stramtsiddende spandex. Jeg deler ej heller deres begejstring for aktiviteter, der involverer ømme røvballer og slidsår på mellemkødet. Derfor kan I formentligt også gætte jer til mit humør da endeligt kom i umiddelbar nærhed at mit bestemmelsesmål. 
Da jeg kom ud fra Bladkiosken, hvor jeg IGEN fik konstateret, at det heller ikke denne gang var mig, der skulle være lottomillionær, forsøgte jeg at krydse den lille gade udenfor. Der er en fodgængerovergang og via den forsøgte jeg at krydse gaden. 
PLUDSELIG, rundt om hjørnet, kom der i overlydsfart, tre midaldrende spandex-klædte herrer med forvredne ansigtsudtryk, formentligt grundet den udstrålende smerte fra deres mellemkødssår, kørende. 
Den forreste undgik med hvad der svarer til et flækket kussehårs afstand at torpedere mig. 
 Han nåede at råbe en forfærdelig masse efter mig, hvorfor jeg kan konstatere, at han åbenbart ikke havde givet sig fuldt ud eftersom han havde kræfter til at kaste om sig med sjofelheder. Jeg formåede på afstand at bekendtgøre, at de eder han kunne, ville være vand i forhold til hvad jeg havde præsenteret ham for, hvis han havde ramt mig.  Angry Angry

Det er så her vi kommer til mit egentlige spørgsmål. Hvis det nu var sket. Altså at den midaldrende herre havde bøjet sin 60000 kroners kulfiberhavelåge rundt om mit velformede korpus der midt i fodgængerfeltet, hvem havde så fået skylden?
Jeg mener udover de alvorlige skader jeg havde påført herren for at forsøge at penetrere min krop med kulfiber, så kunne det jo også have en økonomisk konsekvens når han, i små bidder, havde været nødsaget til at få opereret sin cykel ud af røven.  Big Grin Big Grin Big Grin

Alvorligt talt. Jeg er på gåben kommet ind på cykelområdet bagfra. Reelt set kunne jeg sagtens have kommet ind i området uden at være klar over der var cykelløb. Hvis jeg der i fodgængerfeltet rent faktisk var blevet påkørt, hvem havde så fået skylden??
Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Spændende indlæg - meget spændt på svaret ( altså retsligt korrekt svar)
Mvh. Claus, der hellere vil se en times udsendelse om Waterboarding end 5 minutters Tour De Farce. 
( eller høre - de lyde i WB kan godt give ...... tanker?)
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Vi skal vel også have lidt flere oplysninger, før vi kan afgøre om du ville have været i fin gode ret til at røvpule ham med hans cykel. 
Var det et afspærret område som du havde forvildet fig ind i ?
Eller var det et offentligt tilgængeligt område som der blev afviklet et løb i ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
nu skal du jo passe på at det ikke er Onkel Anders der kommer drønene på 2 hjul: han er så hurtig at du ikke når at tænke  på hvem der er skyldig  Smile
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Haha måske det rent faktisk var Onkel Anders, der kom fræsende der. Det forklarer ninjaoverlydsfarten...

Banen er lukket for motoriseret trafik. Der er hegn langs hovedgaden så fortovet er adskilt fra banen, men så snart rytterne forlader hovedgaden er der ikke hegnet, der er ikke nogen vagter ved f.eks. fodgængerfelter, så jeg tænker faktisk at såfremt jeg var blevet påkørt i fodgængerfeltet, så havde jeg kunnet holde enten rytteren eller arrangøren ansvarlig.
Det giver sig selv at man bør udvise rettidig omhu og så selvfølgelig se sig for, det bør man altid, men her var det faktisk ikke helt muligt.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#6
http://borsen.dk/nyheder/ritzau/artikel/...ikles.html

Ifølge dette skal færdselsloven faktisk overholdes
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#7
(29-07-2018, 12:47 AM)klokker Skrev: http://borsen.dk/nyheder/ritzau/artikel/...ikles.html

Ifølge dette skal færdselsloven faktisk overholdes

Overholder du selv færdselslovens bestemmelser om max bredde.......AV AV
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
(29-07-2018, 09:45 AM)M@X 2.1 Skrev:
(29-07-2018, 12:47 AM)klokker Skrev: http://borsen.dk/nyheder/ritzau/artikel/...ikles.html

Ifølge dette skal færdselsloven faktisk overholdes

Overholder du selv færdselslovens bestemmelser om max bredde.......AV AV

Jaja lille fyr. Meld ind igen når du når en højde hvor du kan køre bil uden at skulle bruge en selepude for ikke at blive kvalt i selen.  Cool Cool Cool
Utroligt hvad man skal finde sig i blot fordi man har tilegnet sig en kampvægt hvor rekyl ikke har betydning. Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)