Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forbud mod katte på New Zealand
#1
Måske noget at prøve i Danmark. Big Grin  Big Grin Big Grin

https://www.b.dk/nationalt/forbud-mod-hu...ew-zealand

/Rolin


[Image: IMG_3215.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
(30-08-2018, 07:24 PM)Rolin Skrev: Måske noget at prøve i Danmark. Big Grin  Big Grin Big Grin  

https://www.b.dk/nationalt/forbud-mod-hu...ew-zealand

/Rolin


[Image: IMG_3215.jpg]

Jeg har købt 1000 salonpatroner nu....

ved du forøvrigt hvorfor salon rifler ofte har et 10 skuds magasin...........fordi katte har 9 liv
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
jeg har kun 7 i min :O
Svar
#4
Sakset fra DJ hjemmeside: "Nedskydning af katte er et meget kontroversielt emne, som erfaringsmæssigt vækker stærke følelser i befolkningen, hvilket også er årsagen til, at muligheden for nedskydning af ejerkatte (efter forudgående advarsel) blev taget ud af Mark- og vejfredsloven ved revisionen i 2014. Når man betænker, at katteejereer lige så glade for deres kæledyr som f.eks. hundeejere er for deres hunde, bør man være meget tilbageholdende med nedskydning, med mindre man er helt sikker på, at der er tale om en herreløs kat."

Hvis en stakkel af vanvare skulle komme til at skyde Fruens lille uskyldige yngling (fiks kastereret hankat på 7½kg), så garenterer jeg ikke for følgerne. Jeg vil være langt...langt væk, så jeg ikke kan vidne i retten og ikke minst for at undgå at høre stakkelens skrig og det forudgående verbale intermetso  Big Grin Big Grin Big Grin


Personeligt og udenfor Fruen hørevide er katte et yderst effektivt rovdyr og hører ikke hjemme i naturen. Det der sker i skoven, bliver i skoven, men tænk lige på den gamle lov/regel på de min 150 meter fra hus, be om.

God weekend, Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)