Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ETA 11/10-2018
#21
Det der giver helt klart et "go" til at købe en ny kikkert :-)
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
Ny kikkert er bestilt, nu skal vi bare se om min våbenmekaniker kan skaffe en montage med 10 moa, måske lidt svært da den nye kikkert kræver 40 mm ringe og helst ikke en picatinny rail.

/Rolin

[Image: IMG-3215.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#23
Det er svært at vudere hvorfor du mener at det vil gaa bedre næste gang med en ny afstandsmaaler og sigtekikkert.
De sidste par gange har du brugt en Swarovski 5 x 25 30mm 50 Tror jeg.......... Hvad er der i vejen med den? Den kan sikkert se længere end du kan skyde alligevel, og hvad brugte du af riffel forøvrigt? For mig er det vigtigere at vide end opskriften paa en ostemad. Husk ordsproget, at det er en daarlig haandværker der lægger skylden paa sit værktøj!

H
Hogmeister
Svar
#24
Lidt grej-doping er nu altid godt forud for en jagtrejse.
Knæk og bræk næste gang.
Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#25
Så er der kommet en "lille" ny i familien en Swarovski !!! Skal lige ordne med montage, men har allerede snakket min våben mekaniker om at tage turen til fastlandet for montage og indskydning, for næste tur er allerede booket, det bliver en dobbelt tur denne gang, MEN hvis alt falder på plads, så bliver der sat et flueben på min bucketlist til foråret, men der er stadigvæk lidt benarbejde ved denne jagt.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)