Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
problemer med forståelsen
#1
Vi var klædt pænt på, og klar til at gå ud og fejre nytårs aften.
Vi havde tændt lys, aktiveret telefonsvareren, dækket vores papegøjebur og sat katten ud i baghaven.
Vi ringede til det lokale taxaselskab, og bestilte en vogn - taxaen ankom, og vi åbnede hoveddøren for at forlade huset.
Da vi gik ud af døren, spurtede katten (som vi havde sat ud i gården) tilbage ind i huset.…
Vi ønskede ikke at lade katten være inde i huset, fordi hun altid forsøger at spise fuglen.
Min kone går ud til taxaen, mens jeg gik ind for at få katten sat ud igen. Katten løber ovenpå - med mig i hælene.
Min kone ønsker ikke, at taxachaufføren skal vide, at huset vil være tomt om natten, så hun forklarer ham, at jeg hurtigt kommer tilbage.
"Han skal bare ovenpå for at sige farvel til min mor" - siger hun.
Et par minutter senere sætter jeg mig ind i taxaen og medens vi kører siger jeg til min kone:
"Undskyld det tog så lang tid" - men hun gemte sig s'gu under sengen.
Jeg var nødt til at prikke til hendes røv med en bøjle for at få hende til at komme ud!
Så forsøgte hun at smutte væk, men jeg greb hende i nakken.
Derefter måtte jeg pakke hende ind i et tæppe, for at hun ikke skulle kradse mig - det virkede!
Til sidst trak jeg hendes fede røv nedenunder, og smed hende ud i baghaven!
For hendes egen skyld, så håber jeg ikke hun skider i køkkenhaven igen!"
Stilheden i taxaen var øredøvende!!
Svar
#2
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Forrygende
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#3
n a
Der er en grund til i er den familie i er i dag.

/Rolin
[Image: IMG_3215.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)