Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spisekastanjer
#1
For snart 10 år siden købte jeg nogle ægte kastanje træer, i år giver den pote, så er der nogle der vil have nogle "frø" så sender jeg gerne et par stykker til en ny stamme.

Det skal lige siges at jeg fik besked på at mine træer nok aldrig ville kunne klare forårsfrosten og derfor ALDRIG kunne bære frugt, men jeg kan kun sige at der er "masser" af frugt og dem deler jeg gerne med mig af, eneste krav er at de skal blive nye træer.

/Rolin

[Image: IMG_3215.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Endnu et herligt initiativ fra din side Rolin
Dem må du meget gerne gemme en enkelt eller to af til mig.
Hygge
Klokkeren
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#3
Du må gerne komme lidt ekstra frø i posten til Klokkeren. 
Det sker jeg render på ham.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Ja tak, det er en flot gestus. Jeg skal nok passe godt på stammen. Og jeg render af og til ind i CP, så bare send dem med den vej. Klokker -> CP -> tagergaard...
Svar
#5
Jeg vil meget gerne prøve med nogle stykker. Har haft held med at spire og plante hestekastanier i potter og plante ud. Men prøvede sidste år med spisekastanier men de mugnede og gik til. Evt nogle godt råd til at få dem til at spire.
Hest gik nemt. Når de var spiret kom de i potter med spiren ned og ca 5cm jord over. Dette for ikke musene spiser dem. Nu er de i fare for rådyr og kanin...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)