Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Import af skæfte fra udlandet?
#1
Langt om længe ser det ud til at mit skæfte snart kan forlade det store udland og er på vej imod Danmark.. 

I forbindelse med indkøb af skæfte i udlandet er det nødvendigt med en importtilladelse? 
Bliver et skæfte vurderet som en våbendel eller "bare" et stykke plast/træ etc? 

Er der nogen der har prøvet import og hvad har i evt søgt for at få det hjem?
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#2
Du skal få leverandøren til at undgå Post Nord, det er et must. Importtilladelse ved jeg ikke om du skal have, jeg har ikke brugt det (4 gange US), men hvis det er US skal han have en exporttilladelse.

Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#3
Skæftet kommer fra Australien og bliver sendt med UPS. Dem har leverandøren bedst erfaringer med at få sendt.
De har haft problemer med at få tilladelserne til at sende ud af landet, men det ser efterhånden ud til at det lykkedes for dem..
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#4
 Hatcher Rifle Stock???
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
Niks.
PDI.
UPH gen. 3
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#6
(13-10-2018, 07:22 PM)Hesselager Skrev: Niks.
PDI.
UPH gen. 3

Hvad bygger du ?
Jeg drømmer om et Manners Elite Tactical med foldekolbe, men de er dyre og er nok heller ikke sådan at få ud af USA
Mvh.LANI



Svar
#7
Jeg er ved at bygge en S&L Tactical med en 19mm fluted 6.5x55 pibe i et PDI skæfte.
Det bliver leveret med AI bundmetal og magasin, så jeg kommer til at kunne bruge magssiner på tværs af mine rifler.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#8
(14-10-2018, 09:18 AM)Hesselager Skrev: Jeg er ved at bygge en S&L Tactical med en 19mm fluted 6.5x55 pibe i et PDI skæfte.
Det bliver leveret med AI bundmetal og magasin, så jeg kommer til at kunne bruge magssiner på tværs af mine rifler.

Spændende! Jeg vidste ikke s/l var kompatibelt med andre skæfter og bundmetal.
Mvh.LANI



Svar
#9
Det er også det eneste til dato ud over GRS og PSE de er kompatibel med. (så vidt jeg ved)

Bundmetal er noget de selv har udviklet dernede.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#10
I morgen kulminerer 14 måneders tålmodighed med en pakke bliver leveret af UPS fra Precision defence industries i Australien.
Pakken indeholder bla. Et ultralight-precision-hunter Gen 3 carbonskæfte til min S&L Tactical.
Den bliver leveret med AI bundmetal og en vægt på 750g.
Spørg lige om jeg glæder mig lige så meget som en 15 årig knægt der skal have den fedtet for første gang.   Big Grin

Det er ikke småting jeg/de har været igennem for at kunne lykkedes og få dem ud af Aussie... Og ikke nok med det så vil de også have import tilladelse her i Danmark.. 
Han sidste kommentar da jeg fik tracking nummer fra UPS fra ham... "We will never get another dane cleared in Aussie... It will take to long time again"
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#11
It ain't over, until the fat lady sings.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#12
Nu er klokken 0808. Hvorfor har du ikke sat billeder ind endnu..........................................................................  Big Grin Big Grin Big Grin
Skal du til Hadsund og skyde med den i morgen, eller skal vi bare ud på min mark. For den skal da vel for pokker afprøves Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#13
UPS Leverer ikke ud om natten... Men der er modtagelses komité klar derhjemme. Big Grin
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#14
(29-03-2019, 09:59 AM)klokker Skrev: Nu er klokken 0808. Hvorfor har du ikke sat billeder ind endnu..........................................................................  Big Grin Big Grin Big Grin
Skal du til Hadsund og skyde med den i morgen, eller skal vi bare ud på min mark. For den skal da vel for pokker afprøves Big Grin Big Grin Big Grin

Skal jeg prøve at finde den gamle tråd - den hvor du fik din Tikka sporter ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#15
CP 
Hvad fanden bilder du dig ind.  Big Grin
Det er langt under lavmålet at anvende den slags underlødige argumenteren. Her sidder jeg og gør mig morsom på min gode ven Hesselagers bekostning og så ødelægger du det med kvindagtige metoder, der insinuerer at jeg optræder dobbeltmoralsk. Det er simpelthen ikke i orden Cool Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Du får bøllebank næste gang jeg ser dig, jeg stiller på din kikkert når du ikke ser det, eller endnu værre du får en klæbende mandekrammer i fuld offentlighed  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#16
Selvfølgelig skulle jeg Jinxe leveringen i går... Så er blevet BF af UPS så de har ikke været forbi i dag som lovet... Angry Angry Angry
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#17
[Image: IMG-20190415-210703.jpg]

[Image: IMG-20190415-210533.jpg]

[Image: IMG-20190415-210522.jpg]

[Image: IMG-20190415-210503.jpg]

Alt godt kommer til den der venter....
Næsten 16mdr gik der fra bestilling til levering...
Øv jeg ikke har tid i aften til at skrue min Tactical i....

Endelig lykkedes det...
Der kommer billeder i morgen af den samlede riffel....
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)