Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
UDSOLGT - 600m Skydning Lør. 23. Marts 2019
#21
(19-01-2019, 08:02 PM)mcc Skrev: så er lars og CP da vist røget på betalingsfristen

Jeg overførte pengene den 27/12...

Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#22
Er det mugligt, at være med på en kikker, måske kun en del af dagen?

Venlig hilsen

JCK
Svar
#23
(20-01-2019, 09:11 AM)JCK Skrev: Er det mugligt, at være med på en kikker, måske kun en del af dagen?

Venlig hilsen

JCK

Jeg har altid vidst at du har den slags tendenser og for min skyld må du gerne kigge på......du kan blive min personlige markør  Big Grin
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#24
(20-01-2019, 09:11 AM)JCK Skrev: Er det mugligt, at være med på en kikker, måske kun en del af dagen?

Venlig hilsen

JCK

Køb da en plads og skyd med så godt du kan, koster næsten gratis og støtter foreningen
Mvh.
Morten
Svar
#25
Så er man tilbage i civilisationen (adgang til VTF).

Kasseren tjekker lige kontobevægelser og så opdateres der yderligere.

PT kun opdateret for betalinger til Pete's Mobile Pay.



JCK. Du er meget velkommen ligemeget hvad du vælger, har tid og/eller lyst til. Jeg har kronograf med og vi kan helt sikkert få dig godt i gang, så overvej at tage en riffel med under alle omstændigheder  Wink
Svar
#26
(19-01-2019, 08:02 PM)+mcc Skrev: så er lars og CP da vist røget på betalingsfristen

Ha Tykke - læs opdateringen og ærg dig  Tongue
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#27
(21-01-2019, 09:28 PM)CP Skrev:
(19-01-2019, 08:02 PM)+mcc Skrev: så er lars og CP da vist røget på betalingsfristen

Ha Tykke - læs opdateringen og ærg dig  Tongue

Glæder mig nu altid til dit selvskab
Mvh.
Morten
Svar
#28
(20-01-2019, 01:50 PM)mcc Skrev:
(20-01-2019, 09:11 AM)JCK Skrev: Er det mugligt, at være med på en kikker, måske kun en del af dagen?

Venlig hilsen

JCK

Køb da en plads og skyd med så godt du kan, koster næsten gratis og støtter foreningen
Der er 2 problemstillinger i netop denne sag.

1. Jeg er, på grund af dårlig ryg, ikke i stand til, at skyde fra liggende stilling.

2. Jeg har lovet bestemmeren, at jeg vil ledsage hende til familie tam- tam kl. 12.00, så jeg skal køre fra Ulfborg kl. 11.00.
Jeg skal formentligt have min lille krop vasket forinden middagen.

Venlig hilsen
JCK
Svar
#29
(21-01-2019, 11:54 PM)JCK Skrev:
(20-01-2019, 01:50 PM)mcc Skrev:
(20-01-2019, 09:11 AM)JCK Skrev: Er det mugligt, at være med på en kikker, måske kun en del af dagen?

Venlig hilsen

JCK

Køb da en plads og skyd med så godt du kan, koster næsten gratis og støtter foreningen
Der er 2 problemstillinger i netop denne sag.

1. Jeg er, på grund af dårlig ryg, ikke i stand til, at skyde fra liggende stilling.

2. Jeg har lovet bestemmeren, at jeg vil ledsage hende til familie tam- tam kl. 12.00, så jeg skal køre fra Ulfborg kl. 11.00.
Jeg skal formentligt have min lille krop vasket forinden middagen.

Venlig hilsen
JCK
Man må gerne skyde stående. Big Grin Jeg har en gammel hasselkæp du må låne, hvis du mener der er behov for støtte når du når ud over 400 meter...  Wink Wink Wink Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin 

Det er værre med "bestemmeren" Jeg har en masse gode råd i forhold til at håndtere sådanne individder af feminin oprindelse. 
Tidligere i dag, hvor jeg gav lignende råd til en mandlig kollega, blev jeg af en kvindelig kollega gjort opmærksom på, at der nok var en grund til jeg boede alene. Så jeg tænker min vejledning nok bør udelades lige netop på dette punkt.  Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#30
(22-01-2019, 12:59 AM)klokker Skrev:
(21-01-2019, 11:54 PM)JCK Skrev:
(20-01-2019, 01:50 PM)mcc Skrev:
(20-01-2019, 09:11 AM)JCK Skrev: Er det mugligt, at være med på en kikker, måske kun en del af dagen?

Venlig hilsen

JCK

Køb da en plads og skyd med så godt du kan, koster næsten gratis og støtter foreningen
Der er 2 problemstillinger i netop denne sag.

1. Jeg er, på grund af dårlig ryg, ikke i stand til, at skyde fra liggende stilling.

2. Jeg har lovet bestemmeren, at jeg vil ledsage hende til familie tam- tam kl. 12.00, så jeg skal køre fra Ulfborg kl. 11.00.
Jeg skal formentligt have min lille krop vasket forinden middagen.

Venlig hilsen
JCK
Man må gerne skyde stående. Big Grin  Jeg har en gammel hasselkæp du må låne, hvis du mener der er behov for støtte når du når ud over 400 meter...  Wink  Big GrinBig Grin 

Det er værre med "bestemmeren" Jeg har en masse gode råd i forhold til at håndtere sådanne individder af feminin oprindelse. 
Tidligere i dag, hvor jeg gav lignende råd til en mandlig kollega, blev jeg af en kvindelig kollega gjort opmærksom på, at der nok var en grund til jeg boede alene. Så jeg tænker min vejledning nok bør udelades lige netop på dette punkt.  Big Grin 

Du øhhhh Klokker !!   Hvis du  investerer i et sengeleje som dette, så kan du igen invitere din partner, mandlig eller kvindelig, til at overnatte uden at han/hun bliver "lagt ihjel"  Big Grin Big Grin Big Grin

https://landbrugsavisen.dk/h%C3%A6ve-s%C...d%C3%B8den
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#31
(22-01-2019, 09:02 AM)M@X 2.1 Skrev:
(22-01-2019, 12:59 AM)klokker Skrev:
(21-01-2019, 11:54 PM)JCK Skrev:
(20-01-2019, 01:50 PM)mcc Skrev:
(20-01-2019, 09:11 AM)JCK Skrev: Er det mugligt, at være med på en kikker, måske kun en del af dagen?

Venlig hilsen

JCK

Køb da en plads og skyd med så godt du kan, koster næsten gratis og støtter foreningen
Der er 2 problemstillinger i netop denne sag.

1. Jeg er, på grund af dårlig ryg, ikke i stand til, at skyde fra liggende stilling.

2. Jeg har lovet bestemmeren, at jeg vil ledsage hende til familie tam- tam kl. 12.00, så jeg skal køre fra Ulfborg kl. 11.00.
Jeg skal formentligt have min lille krop vasket forinden middagen.

Venlig hilsen
JCK
Man må gerne skyde stående. Big Grin  Jeg har en gammel hasselkæp du må låne, hvis du mener der er behov for støtte når du når ud over 400 meter...  Wink  Big GrinBig Grin 

Det er værre med "bestemmeren" Jeg har en masse gode råd i forhold til at håndtere sådanne individder af feminin oprindelse. 
Tidligere i dag, hvor jeg gav lignende råd til en mandlig kollega, blev jeg af en kvindelig kollega gjort opmærksom på, at der nok var en grund til jeg boede alene. Så jeg tænker min vejledning nok bør udelades lige netop på dette punkt.  Big Grin 

Du øhhhh Klokker !!   Hvis du  investerer i et sengeleje som dette, så kan du igen invitere din partner, mandlig eller kvindelig, til at overnatte uden at han/hun bliver "lagt ihjel"  Big Grin Big Grin Big Grin

https://landbrugsavisen.dk/h%C3%A6ve-s%C...d%C3%B8den

Duøøøøhhhh M@x 
Styr dine klamme fantasier.  Big Grin Big Grin Big Grin
Jeg ved godt du er mere end almindeligt misundeligt over min høje slanke og veltrænede figur, men jeg bliver nød til at sige det rent ud. Du er ikke lige min type. På trods af dine åbenlyse femine træk, så jeg må skuffe dig og minde dig om, at jeg udelukkende opererer i personager med cpr-numre, der både er markant nyere dato end dit og forøvrigt med lige numre i. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Jeg håber min blide afvisning ikke påvirker din dag alt for negativt.  Heart

møs møs
Klokker Cool Cool Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#32
@ Klokker

Jeg har sgu da fundet ud af at jeg er lesbisk....jeg tog testen her og svaret var entydigt....jeg er lesbisk  Big Grin



Er der nogle tegn på, at du er lesbisk?
Der findes nogle tegn på, at du kan være lesbisk - men husk, at det kun er tegn, og det er ikke sikkert, at du er lesbisk, fordi tegnene passer på dig.

• Du tænker mere på piger end på drenge.
• Du kan bedre forestille dig at have en pigekæreste end en dreng som kæreste.
• Drenge siger dig generelt ikke noget, og du har ikke lyst til at have noget intimt sammen med en dreng.
• Du har oplevet at have stærke følelser for en pige.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#33
Deltagerliste opdateret.

Lad os bare åbne for tilmelding af ikke-medlemmer nu  Wink

Så har du lyst til at prøve din riffel på 200, 300, 400, 500 og 600m i godt selskab, så er du velkommen til at melde dig til.
Svar
#34
Jamen jeg må da også hellere få en plads.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#35
Deltager listen opdateret.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#36
Jeg er i gang med at overføre pengene.
Vi ses på skydebanen Smile
Svar
#37
Deltagerlisten opdateret.
Der er 2 pladser tilbage til denne hyggelige skydning.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#38
A vil osse være mæ.  Har sendt pb til Pete1234.
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#39
Jeg medbringer et stål mål.   Lavet i hardox 500.
Monteret på træ platform,  og vinklet 15 grader.
Så det er fuldt forsvarligt at bruge, og overholder alle , krav .

Billede
[Image: 20190222-002900.jpg]

[Image: 20190222-002913.jpg]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#40
Jeg vil godt købe den sidste plads, til min kammerat.
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)