Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
UDSOLGT - 600m Skydning Lør. 23. Marts 2019
#61
(14-03-2019, 10:22 AM)klokker Skrev:
(14-03-2019, 10:12 AM)Boryx Skrev:
(13-03-2019, 08:57 PM)rkn Skrev: Nu skal vi kun sove 10 gange , inden vi skal plaffe

Shit, og jeg skal have lavet nyt skæfte og monteret en anden kikkert inden...... Det bliver en travl weekend...

Det kan jeg sgu godt forstå du skal have lavet. Du skød jo møgdårligt med dit gamle setup. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Men det er jo ikke sjovt at skyde to sæsoner med den samme riffel.....  (i det her tilfælde er riflen den samme, det er kun skæftet og muligvis kikkerten jeg bytter ud)
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#62
Tilmeldte deltagere har været flinke at melde afbud, så der er nu en plads ledig.

Alle er velkomne
Svar
#63
Der er desværre nu lagt andre planer for mig på lørdag, så må overlade mig plads til en anden.
Svar
#64
Hvor længe har vi banen på lørdag?
Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#65
Det kommer an på hvornår folk bliver mætte. Peder har aldrig måtte smide os hjem pga lukketid. Som regel skyder vi til kl 15-16.

Jeg vil minde om de gode råd i trådens første indlæg og ellers tilføje

1. Mødetid senest kl 0800 så programmet ikke bliver for presset. Ellers foregår opsætning af skiver imellem markering.
2. Husk at printe skiver og tape/klipsemaskine til opsætning
3. Et liggeunderlag er altid smart
4. Madpakke og varm drik er en god ting - måske er der en deltager der medbringer grill...
Svar
#66
Tak for en hyggelig dag. Super godt selvskab, og yderst vel tilrettelagt skydning.
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#67
Beretning fra Asgaard's 600m skydning 23. marts 2019
 
Generelt set en god skydning med nye såvel som kendte ansigter. MCC og Klokker trådte til som Banekommandører på fornemste vis. 12 Skytter dukkede op og fik trænet på de lidt længere distancer, og man fornemmede, at den friske, varierende vind skabte en del grublen under markeringerne, humøret og troen forblev dog intakt til det sidste.
 
Vi kom godt fra start på 200m, og arbejdede os hurtigt og effektivt derudaf med 2 skudrunder på hver station indtil 600m. Efter et par runder på 600m blev der tændt for grillerne og så blev pølserne ellers fundet frem. Dernæst var det tid til vores sædvanlige 600m-spas…
 
Den lille  konkurrence efter 14x14cm luftbøssemål fik følgende resultat 
  1. Max2.1, 15 points, 3 skud i skiven

  2. Pete1234, 13 points, 4 skud i skiven

  3. Boryx, 10 points, 4 skud i skiven

  4. Jan, 9 points, 3 skud i skiven

  5. Hesselager, 5 points, 2 skud i skiven

  6. WSM, 4 points, 4 skud i skiven
 
Tillykke til Max2.1
 
Bukkeprøve på 600m
Vi prøvede i år for første gang i Asgaard regi at bestå bukkeprøven på 600m. Mange var tæt på at bestå, men det var WSM, der bestod som eneste mand. Tillykke.
 
Der er præmier til vinderne af begge prøver fra MB jagt, og de bliver snarest bragt til det sønderjyske af MCC, som koordinerer levering med Max2.1.
 
Skydningen var færdig ca kl 1600 hvor miljørapporten var udfyldt på Peders kontor.
 
Uventede hændelser: En enkelt deltager valgte at lade op med en sikkerhedsfane og en anden ellers særdeles velskydende deltager valgte i nærmest selvdestruktiv hjælpsomhed i luftmålskonkurrencen, at hjælpe naboen med beskydning af skiven  Wink
 
Tak for en rigtig god dag !
 
Jeg håber vi ses igen til September  Smile
Svar
#68
Mange tak for en hyggelig dag med både nye og velkendte ansigter. Tak til Pete1234 for et godt arrangement. De to banekommandører vil jeg forbigå i tavshed... ;-) sikkerheden var der dog 100% styr på!

Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#69
Tak for en god dag med ligesindede.

Fedt med gongmålene !!
"Once upon a time in the West"
Svar
#70
(24-03-2019, 12:02 PM)WSM Skrev: Tak for en god dag med ligesindede.

Fedt med gongmålene !!

Long range , er bare sjover med gonger eller faldmål  Cool
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#71
Osse tak herfra en Sonderjude.
Tankevækkende at yngste deltager skød de mindste grupper med en Tikka riffel hvor systemet lå løst i skæftet.......han bliver giftig når grejet fungerer.

Og velfortjent tabte jeg til WSM på bukkeskiven.....når jeg ikke kan huske hvor træfområdet sidder på en bukkeskive som jeg har skudt 1000vis af skud på  Angry Angry Angry
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#72
Selv tak allesammen for en super hyggelig skydning.
Man kunne godt klage over selskabet.. Men det ville ikke være fair overfor nogen.
Altid hyggeligt når nørder er samlet.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#73
(25-03-2019, 09:13 PM)M@X 2.1 Skrev: Osse tak herfra en Sonderjude.
Tankevækkende at yngste deltager skød de mindste grupper med en Tikka riffel hvor systemet lå løst i skæftet.......han bliver giftig når grejet fungerer.

Og velfortjent tabte jeg til WSM på bukkeskiven.....når jeg ikke kan huske hvor træfområdet sidder på en bukkeskive som jeg har skudt 1000vis af skud på  Angry Angry Angry

Det æ da kuns forde do bruch fejl gænghætter Wink
"Once upon a time in the West"
Svar
#74
(25-03-2019, 09:13 PM)M@X 2.1 Skrev: Osse tak herfra en Sonderjude.
Tankevækkende at yngste deltager skød de mindste grupper med en Tikka riffel hvor systemet lå løst i skæftet.......han bliver giftig når grejet fungerer.

Og velfortjent tabte jeg til WSM på bukkeskiven.....når jeg ikke kan huske hvor træfområdet sidder på en bukkeskive som jeg har skudt 1000vis af skud på  Angry Angry Angry

I kunne da bare have sagt til. Jeg havde da den hvide værktøjskasse med.  Cool
Men det er selvfølgelig også en måde og sørge for ikke og blive slået.  Big Grin
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)