Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
600m Skydning Lør. 21. September 2019
#21
Tak for svar jeg har nu betalt for en plads så må vi se om evnerne rækker  Smile Smile
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#22
Deltagerliste og betalingsstatus opdateret...
Svar
#23
(28-10-2018, 01:15 AM)pete1234 Skrev: Hey,
 
Så har Asgaard Jagtforening planlagt 600m skydninger i 2019. Vi starter på 100 el. 200m og arbejder os gradvist ud til 600m. Ved mange deltagere (mere end 8) starter vi på 200m for at få tid nok på 600m. 
 
Tilmelding er åben for Asgaards medlemmer indtil 14 dage før, hvor der åbnes op for tilmelding af ikke medlemmer til evt. resterende pladser. Der er plads til 16 deltagere - besættes efter først til mølle princippet.
 
Der er plads til folk på alle niveauer !! - og mere erfarne folk er klar med rådgivning og hjælp til nybegyndere.
 
TID: 21 September kl. 0800 - vi skyder så snart skiverne er sat op. DET ER VIGTIGT AT KOMME TIL TIDEN.
 
STED: Ulfborg Skyttecenter, Torstedvej 1, Ulfborg (Koords: 56.260479, 8.347870; https://goo.gl/maps/qQrVzH4fNAn)
 
AF VIGTIGT UDSTYR KAN NÆVNES: Skyder inkl bundstykke og evt. magasin, høreværn/ørepropper, patroner, skiver (evt. printet fra targtetz.com), hæftemaskine, målebånd, skiveplastre, tofod, front rest, front/rear bag, lyddæmper, liggeunderlag/shooting mat, madpakke, varm drik.
 
600m SPAS: Efter to runder på 600m afholdes der en uformel konkurrence og evt. bukkeprøve.
 
TILMELDING: Skriv en melding om deltagelse her i tråden og  indbetal 180 kr. på konto 5479-3942500 med følgende tekst 600/2019/1 - nickname. 
 
Mobile Pay med Nickname til Pete1234, send PB for mobil nr. Så laver jeg en samlet overførsel.
 
Betales senest 7 dage efter tilmelding i tråden, ellers bortfalder tilmeldingen.
 
Max 16 deltagere
 
Skriv PM til Pete1234 med evt. spørgsmål 
 
TILMELDTE:
1 Pete1234
2 Fie Fie (Betalt)
3 MCC  (Betalt; MP til Pete1234)
4 Hesselager (betalt bankoverførsel) 
5 CP (Betalt; MP til Pete1234)
6 Klokker (Betalt; MP til Pete1234)
7 RKN (Betalt; MP til Pete1234) 
8 WSM (Betalt; MP til Pete1234)
9 BCalles (Betalt; MP til Pete1234) 
10 Klokker's makker 1 (Betalt; MP til Pete1234)
11 Klokkers makker 2 (Betalt; MP til Pete1234)
12 Eb Thy (Betalt; MP til Pete1234)
13
14
15
16



Venteliste (ikke medlemmer)
1. Fie Fie's makker
2, RKN's makker

Hej
Jeg vil gerne med.

Betaler via bank i morgen

Flemming
Svar
#24
Så nærmer tiden hvor vi endelig mødes igen!
Er der andre end mig der har planer om at møde ind allerede fredag aften, for indtagelse af rigelige mængder kød og div alkoholiske drikke,
alt imens vi kloger os? Wink
"Once upon a time in the West"
Svar
#25
(25-08-2019, 10:11 PM)WSM Skrev: Så nærmer tiden hvor vi endelig mødes igen!
Er der andre end mig der har planer om at møde ind allerede fredag aften, for indtagelse af rigelige mængder kød og div alkoholiske drikke,
alt imens vi kloger os? Wink

Hej WSM,

Jeg ville meget gerne men er forhindret i at ankomme dagen før, som arbejdsprogrammet ser ud pt.
Svar
#26
Så er der kun 14 dage til vi skal skyde i Ulfborg, og det betyder at vi åbner for tilmelding af ikke-medlemmer.

Vil Fie Fie og RKN bekræfte om de stadig gerne vil have gæst med og betale ?

Mvh
Pete1234
Svar
#27
Jeg vil rigtig gerne deltage. Er ikke medlem.

Har skrevet PB til Pete1234 om mobilnummer til betaling
Svar
#28
Søger opbakning til at vi alle bærer synligt brugernavn!!!!!!!
"Once upon a time in the West"
Svar
#29
(08-09-2019, 07:19 PM)WSM Skrev: Søger opbakning til at vi alle bærer synligt brugernavn!!!!!!!

Jeg støtter forslaget Smile
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#30
Jep, lad os tage den op igen. Vi plejede at bruge gaffa tape og stor "sprit-tusch". Det kan jeg godt få fat i til lejligheden.
Svar
#31
Jeg har nok en kulørt tape med til dagen også.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#32
tjek Wink
"Once upon a time in the West"
Svar
#33
Har lige mobil pay, for min gæst. Vi ses den 21 , glæder mig
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#34
(25-08-2019, 10:11 PM)WSM Skrev: Så nærmer tiden hvor vi endelig mødes igen!
Er der andre end mig der har planer om at møde ind allerede fredag aften, for indtagelse af rigelige mængder kød og div alkoholiske drikke,
alt imens vi kloger os? Wink

Ups, melder selv fra til min egen fest ,bob bob. 
Kan ikke lige nå det til fredag aften.
Vi ses lørdag morgen Smile
"Once upon a time in the West"
Svar
#35
Er der stemning for at vi griller ringriddere (sønderjysk spec.) til frokost. 
Lader til at sæsonen holder lidt endnu ?
"Once upon a time in the West"
Svar
#36
(16-09-2019, 08:14 PM)WSM Skrev: Er der stemning for at vi griller ringriddere (sønderjysk spec.) til frokost. 
Lader til at sæsonen holder lidt endnu ?

Jeg kan godt spise sådan et par stk... 
Plejer og være super hyggeligt at grille bagefter.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#37
Hvis nogen har en gasgrill er det nok mest praktisk.
Er bortrejst fra onsdag til sent fredag, men min kone plejer at parrere ordre mht til indkøb Cool
Meld ud ASAP.
"Once upon a time in the West"
Svar
#38
Thumbs Up 
...sjovt som Tina siger det samme om dig Big Grin

 Jeg nåede ikke med i denne her omgang, men jeg håber i atter arr. noget lignende i en ikke alt for fjern fremtid... Wink

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#39
(17-09-2019, 09:10 AM)DIB Skrev: ...sjovt som Tina siger det samme om dig Big Grin

 Jeg nåede ikke med i denne her omgang, men jeg håber i atter arr. noget lignende i en ikke alt for fjern fremtid... Wink

Hej DIB. 
Der er kommet et afbud så der er en ledig plads på lørdag hvis du vil med? Send mig en PM hvis du er interesseret, så får du er mobil nummer til betaling. 

Mvh Hesselager
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#40
(17-09-2019, 10:19 PM)Hesselager Skrev:
(17-09-2019, 09:10 AM)DIB Skrev: ...sjovt som Tina siger det samme om dig Big Grin

 Jeg nåede ikke med i denne her omgang, men jeg håber i atter arr. noget lignende i en ikke alt for fjern fremtid... Wink

Hej DIB. 
Der er kommet et afbud så der er en ledig plads på lørdag hvis du vil med? Send mig en PM hvis du er interesseret, så får du er mobil nummer til betaling. 

Mvh Hesselager

Mojn ! 

Mange tak for bud! Smile

....jeg kom ind i opslaget en postgang (nærmere 3) for sent ... så lovede mig ud til anden side. Desværre. 


( Håber i er flinke og gribe WSM lidt under armene - han har brug for al den den hjælp han kan få, om omvendt at Flemming Stig ikke bliver alt for dygtig Big Grin )

Ønsker jer en vindstille dag og godt skyde vejr ! Cool
Hilsen DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)