Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hylstre og andet - oprydning
#1
Engangsafskudte hylstre kaliber .338 Lapua Magnum. Fra RUAG eller Lapua. Rezisede og tumblede. Dog ikke dem fra RUAG da de kræver en anden shellholder. Nr. 37 tror jeg. 

Kr. 10,- pr. stk. for Lapua. Rabat ved køb af over 20. 
Kr. 8,- pr. stk. for Ruag. Også rabat her.

Skytteforeningsjakke str. 58. Nypris 900,- kr. Sælges for 450,-. (flot stand)

Lygte til Glock pistoler. Nypris 1.200,- kr. Sælges for 300,- kr. (som ny)

Gun rack til pistoler. Holder op til 6 håndvåben. Som ny og i bedste kvalitet. Sælges for 150,- kr. (som ny)

SOLGT! Projektiler kaliber 7mm. (150 gr.) spidsskarp fra Norma. 100 stk. - 100,- kr. 

Billeder kan fremsendes. Ovenstående er afhentningspris. Husk genladningstilladelsen ved køb af hylstre og projektiler...
Svar
#2
Hvor i landet holder du til? Jeg kan godt bruge de 7mm FMJ.
Mange hilsner Torben
Svar
#3
(13-11-2018, 10:36 PM)tagergaard Skrev: Hvor i landet holder du til? Jeg kan godt bruge de 7mm FMJ.
Mange hilsner Torben

Hej Torben,

Jeg holder til i København. Kommer jævnligt på skydebanen ved Selinevej.

Bedste hilsner,

Claus
Svar
#4
jeg napper de 100 norma til 150kr inc hvis du er ok med det? bare send en sms på 20308960 så kommer der betaling straks

norma 7mm fmj
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar
#5
Hej alle,

Det nye system her på VTF fungerer lidt anderledes end det gamle. Jeg kan - for at være helt ærlig - ikke rigtig greje det. Jeg får eksempelvis ikke længere notifikationer når der er private beskeder, men finder dem tilfældigt senere. Måske har jeg selv overset noget. Måske er systemet ikke helt optimalt eller lige så let tilgængeligt som det gamle. Jeg skal ikke kunne sige det. Måske jeg selv er ved at være gammel.

Anyways; er man interesseret i noget af det jeg har udbudt, så skriv til mig her i tråden. Så ser jeg det med sikkerhed. 

Bedste hilsner,

Frisk
Svar
#6
Hej Frisk
Gå ind i "brugerpanel" (øverst til venstre) der er der en mulighed for at gå ind i "skift indstillinger"
Derinde kan du vælge/fravælge om du vil have notifikationer når du bl.a. får private beskeder.
Håber du får det til at virke ellers skal du endeligt ikke tøve med at skrive til mig, så må se om jeg kan guide dig videre.
Venligst
Klokker
Admin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#7
(17-11-2018, 05:57 PM)klokker Skrev: Hej Frisk
Gå ind i "brugerpanel" (øverst til venstre) der er der en mulighed for at gå ind i "skift indstillinger"
Derinde kan du vælge/fravælge om du vil have notifikationer når du bl.a. får private beskeder.
Håber du får det til at virke ellers skal du endeligt ikke tøve med at skrive til mig, så må se om jeg kan guide dig videre.
Venligst
Klokker
Admin
Super!
Mange tak for info.
Jeg prøver at justere i indstillingerne....
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)