Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
den skrækkelige snemand på tv
#1
her sidder man og ser tv avis på dr 1, og hvad sker der så:
jeg har vænner mig til nisser og julemænd på tv i denne tid, men så dukker den skrækkelige snemand op og fortæller og grissebassepest
skræmmende tv !!  Smile
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
(05-12-2018, 07:53 PM)STROM Skrev: her sidder man og ser tv avis på dr 1, og hvad sker der så:
jeg har vænner mig til nisser og julemænd på tv i denne tid, men så dukker den skrækkelige snemand op og fortæller og grissebassepest
skræmmende tv !!  Smile

Har du været i TV avisen, siger du ???? og du har fået pest !!!!!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
næe, ikke jeg.
det var en veterinær med hang til langdistance
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Spejderen ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
jeps.i egen høje ( nåe ja ? ) person
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Hvad sagde han om pesten - at den kommer ?
Lige pt må banker - kreditforeninger - bønder - gerne blive skræmt fra vid og sans for min skyld ( jeg har en plan Big Grin)
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
Hov, det var sku da mig Smile .

Jeg var ret effektiv den morgen. Først et live interview på radioavisen P3, lige derefter live på P1 og så på P4 Fyn.  Lidt efter kom så et kamerahold og optog til TV-avisen til om aftenen.

Derefter kørte jeg til Vejen til et kursus i, tjae, medietræning Big Grin Big Grin Big Grin

Så jeg skal nok til at være linselus i fremtiden.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#8
Linselus.......ja måske, for ligesom PatteLinse bliver du jo nok ikke  Blush
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Det må have været mere end een Dr. Dolittle i radioen bemeldte morgen.. Jeg hørte også en her på p4fyn og han lød ganske fornuftig.....! Big Grin Big Grin Rolleyes
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)