Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
endnu en klaphat
#1
På vej hjem fra arbejde, en Volvo staioncar holder midt i et vejsving, katastrofeblink tændt.
Mand ca. 50 år fjedrer ud, glemmer at lukke døren, så travlt har han.
Nå for satan tænker jeg, han har kørt en eller anden unge over.
Manden går ud foran bilen, bøjer sig ned og samler en tudse op som han så med stor forsigtighed placerer i grøften.
Nogle gange er mennesker bare så søde og så ufatteligt dumme på samme tid.

Neuhof

"Audemus jura nostra defendere"

Svar
#2
Mon ikke han var fra "dyrenes beskyttelse" Tudser er jo fredet og der er jo ikke mange af dem (undtagen i min baghave [:0] der vrimler det med dem!)

Nogle få år siden i England: Jeg kører fredeligt afsted, kun en anelse over hastighedsgrænsen på min nu meget savnede Ducati 900ss..
Pludselig bremser en ford mondeo op med hvinen og dækrøg og en flot udskridning over i modsatte vejbane... lige imod mig!!!
Jeg må kaste anker alt hvad jeg kan og standser nok 5 meter foran den nu skråt "parkerede" Ford der spærrer begge vejbaner!
på vejen FORAN Mondeo'en ligger der en MEGET flad kat... Jeg vil tippe at den havde ligget der RIMELIGT længe, alligevel stiger der et krigsmalet fruentimmer på omkring de 60 ud af vognen går om til "frisbee'en" og forsøger så nænsomt som muligt at pille den af vejen... jeg vil nøjes med at sige at damen fik læst og påskrevet af en tre-fire meget gnavne (med)trafikanter....[8D]

Hilsner
Dravis aka: FMJ
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)