Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Til den næste jagttur (2019)
#1
Jeg har længe ledt efter og prøvet flere forskellige typer rygsække, men aldrig helt fundet en der passer mig på nogle af mine forskellige jagtrejser.

Men nu, har jeg måske fundet det jeg her ledt efter, desværre kan man ikke købe denne rygsæk i Skandinavien, så efter lidt tastatur arbejde er det nu lykkedes mig at erhverve den.

Ejeren af firmaet, har lovet mig at en god ven til ham, tager rygsækken med til Sverige til sommer, så må vi se hvordan den kommer til rette, på nok den mest "ultimative" jagtrejse i mit liv.

Denne tur er allerede planlagt til sensommeren/efteråret 2019, kravet er at jeg skal kunne rejse med 72 timers varsel, samt medbringe min egen riffel, ikke alle flyselskaber er så flexibel med våben og Max. 72 timers varsel, men vi må se hvad tiden bringer.

Nu sidder i sikkert og undre jer over hvorfor jeg kun får 72 timer at rejse i, det er der en logisk forklaring på, der var 2 andre alternativer, 24 eller 48 timers varsel, jeg valgte 72 timer for at kunne sikre mig at jeg kan få en flybillet.

/Rolin
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)