Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Match skæfte til en M98
#1
Hej alle.
Jeg er på udkig efter et match skæfte til en Mauser 98.
Det må også gerne være et GRS sporter skæfte.
Svar
#2
Har du kigget på denne? Og til en særdeles fornuftig pris...

http://gunsandpowder.dk/shop/1487-promag...k-polymer/
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#3
Alt efter kaliber kan det bruges magasinet klare ikke 6.5*55 særligt godt hvis der er mere end to i magasinet
Ellers er skæftet fint men meget raslen og blød plastik ?
Svar
#4
(08-12-2018, 09:07 AM)lunderskov Skrev: Alt efter kaliber kan det bruges magasinet klare ikke 6.5*55 særligt godt hvis der er mere end to i magasinet
Ellers er skæftet fint men meget raslen og blød plastik ?

Ellers ikke mit indtryk, vi har monteret det på et par m98 også i kaliber 6,5x55 uden problemer, jeg har kendskab til et skæfte hvor der er ilagt en M96 også i 6,5x55 dette fungerer også fint.

Mvh

Santo
Svar
#5
hvad kaliber har jeres magasiner været til dengang jeg fik mit var det kun i 223. og 8x57js så brugte sidste nævnte og det gik ikke jeg skulle give magsinet et klask i røven inden vær genladning
Svar
#6
(09-12-2018, 01:57 AM)lunderskov Skrev: hvad kaliber har jeres magasiner været til dengang jeg fik mit var det kun i 223. og 8x57js så brugte sidste nævnte og det gik ikke jeg skulle give magsinet et klask i røven inden vær genladning

Hvis du bruger et 8x57JS burde der ikke være problemet, der må ligge en fejl andet sted, har du tjekket fødningen af patronen og evt fjederbunden, forkert bund kan gøre at patronerne kiler sig ud til siden og ikke kommer op.

Magasinet er til standart large ring mauser.

Mvh

Santo
Svar
#7
havde et 5 skuds, (et 10skuds der er plomberet) og så 2 ti skuds, alle 3 var der problemer med Sad
Svar
#8
(09-12-2018, 03:26 PM)lunderskov Skrev: havde et 5 skuds, (et 10skuds der er plomberet) og så 2 ti skuds, alle 3 var der problemer med Sad

Lyder mærkeligt, det er svært at komme med mere indput uden at have set riflen. men du er da velkommen forbi.

Mvh

Santo
Svar
#9
(08-12-2018, 12:19 AM)Hesselager Skrev: Har du kigget på denne? Og til en særdeles fornuftig pris...

http://gunsandpowder.dk/shop/1487-promag...k-polymer/

Ja det har jeg. Og det ender nok også med at det bliver det skæfte. Vil bare gerne lige stå med det først. Det skal gerne være et skæfte der passer mig og ikke omvendt ?
Svar
#10
(10-12-2018, 11:06 PM)Santo Skrev:
(09-12-2018, 03:26 PM)lunderskov Skrev: havde et 5 skuds, (et 10skuds der er plomberet) og så 2 ti skuds, alle 3 var der problemer med Sad

Lyder mærkeligt, det er svært at komme med mere indput uden at have set riflen. men du er da velkommen forbi.

Mvh

Santo
det ikke muligt jeg har solgt det, da jeg ikke kunne leve med det, men da jeg havde mit var det inden det kom til DK
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)