Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aldrig mere Jagtrejserserbien.com
#1
Jeg vil gerne dele mine meget skuffende oplevelser, som jeg har haft med Jagtrejserserbien v/Peter Belcic. Egentligt kan man blot gå ind på https://dk.trustpilot.com/review/jagttegnsundervisning.comog læse, så får man et indtryk af personen Peter Belcic. I øvrigt er det meget forståeligt at Peter Belcic ikke står nævnt med navn et eneste sted på Jagtrejserserbien.com eller deres Facebook side. Dertil er hans navn simpelthen for tilsmudset.
Men hvis du vil kende til vores erfaringer så læs med her: Vi er 8 kammerater, der tager på drivjagt sammen. Normalt er det Polen der er rejsemålet. I år havde vi været i kontakt med Peter Belcic, som er indehaver af Jagtrejserserbien. Han fortalte at vildsvinejagten i Serbien er helt fantastisk god i forhold til det vi er vant til i Polen. Det hele lød meget spændende og vi valgte at prøve en tur til Serbien med Peter Belcic. Han vil tage med os og være på jagt sammen med os, så det gav en god tryg fornemmelse. Der var to fynboer vi ikke kendte med, for at fylde holdet op til 10 mand. Vi fik beskrivelse af jagten, hvor følgende står skrevet: Der forventes et resultat på med garanti for minimum 15‐25 vildsvin pr. dag (afhængig af skyttenes færdigheder) ” Det lød jo virkelig godt. Da vi snakkede med ham om det var nok at have 50 stk patroner med hver, så sagde han at det absolut kunne anbefales at tage 100 stk. med (Vi havde desværre alt fra 90 til 100 skud med hjem igen.)
 
Hele turen var gennemsyret af urigtige oplysninger lige fra vi ankom til lufthavnen til vi skulle hjem igen. Jeg kan nævne disse eksempler. 
-I Kastrup lufthavn var der ikke styr på indtjekning med våben. Peter påstod at han havde betalt for vores ekstra bagage med våbenkufferter, men der måtte betales for ”overvægt” Vi fik at vide at alt det bureaukrati der var i Danmark, det slap vi for i Beograds lufthavn. Vi vil stryge lige igennem tolden med vores våben. Vi endte med at bøvle i tolden i 2 timer! Vi brugte 14 timer på transport fra Vejle til jagthotellet uden mellemlandinger.
-Når vi skal køre fra Beograd til hotellet er der øl og snacks i bussen -der var ingenting før vi efter lang tids kørsel kom til en tankstation.
-Vi får mindst 2 såter om formiddagen og ligesådan om eftermiddagen – vi fik det halve
-Vi starter jagten præcis kl 8 første dag -vi startede kl 10 
-Vi skal have en masse halv-times-såter i indhegningen -vi fik kun een på 1 time.
-Der er 20 hunde med -der var langt færre end 20 og en dag var der kun én hund.
Det var næsten alle oplysninger der var usande og der var fyldt med undskyldninger om at det er typisk Naturstyrelsen osv., men det ændrer jo ikke på at vi havde den ene dårlige oplevelse efter den anden og vi kun fik 1/3 af de lovede vildsvin.
Alt i alt har Peter Belcic ikke styr på tingene og han er som sådan fuldstændig ligeglad med om kunderne får det de er blevet lovet.
Lidt af vores jagtoplevelser:
Første dag: Jagten var rimelig og vi (10 betalende gæster) fik 4 vildsvin og 1 ræv i 12 skud. Hvis vi havde været på jagt hele dagen i stedet for kun 4 timer, havde det været en fin dag. Det var den eneste dag på turen med mere end 1 vildsvins-chance
Dag nr. 2 var vi på en formiddags-såt i 2 timer, hvor der ikke kom vildt ud. Om eftermiddagen skulle vi i en indhegning på 800 hektar. Her fik vi at vide at der vil være en masse halv-times-såter, men vi fik kun en på 1 time. Indhegningen var meget trist og dyrene var tamme. Jeg skød en med øremærke og min makker holdt op med at skyde da han havde skudt en gris. De andre grise stod blot stille og en af hanerne begyndte at bedække en dødskudt so. Det var virkelig ikke en spændende jagtoplevelse. Det var trist og sørgeligt.
Dag nr. 3 fik vi 1 gris i to skud. Det var eneste chance for gris den dag. Om eftermiddagen kom der råvildt for og der blev skudt to stk.
Den fjerde dag kom 3 grise ud af tågen men der var aldrig kuglefang til dem, så ingen skud løsnet.
Jeg vil aldrig mere have noget med Peter Belcic at gøre og den rejse står som den dårligste rejseoplevelse i mit liv. Jeg er ikke psykiater og kan derfor ikke diagnosticere Peter, men han er åbenbart fløjtende ligeglad med andre mennesker, bare han tjener penge. 
Det skal siges at jeg har fortalt mine synspunkter direkte til Peter under rejsen.
MVH Martin Topsøe
Svar
#2
@Martintorp

Hvis man rejser på ture, hvor man selv står booking direkte til outfitter, er det bare ærgerligt at de lovede ting ikke indfries. Jeg kan ikke se ud fra din beskrivelse at I har søgt på referencer om pågældende arrangør inden, derved løber man en risiko, især hvis man ikke får turen til en lav pris eller der er andet gode på turen.

Men det er da rart for andre at de kan læse om pågældende person og derved undgå denne.

Og lige en til huskeren, hvis man vil kritisere et firma, bør man ifølge gammel regl i VTF, som det mindste oplyse sine egne kontakt info, så evt modpart kan tage til genmægle.

Mvh

Santo
Svar
#3
(15-12-2018, 09:10 PM)Santo Skrev: @Martintorp

Hvis man rejser på ture, hvor man selv står booking direkte til outfitter, er det bare ærgerligt at de lovede ting ikke indfries. Jeg kan ikke se ud fra din beskrivelse at I har søgt på referencer om pågældende arrangør inden, derved løber man en risiko, især hvis man ikke får turen til en lav pris eller der er andet gode på turen.

Men det er da rart for andre at de kan læse om pågældende person og derved undgå denne.

Og lige en til huskeren, hvis man vil kritisere et firma, bør man ifølge gammel regl i VTF, som det mindste oplyse sine egne kontakt info, så evt modpart kan tage til genmægle.

Mvh

Santo
Hej Santo
Tak for indslaget
Du har helt ret i at vores fejl var at vi ikke tog referencer på arrangøren. Der er nu heller ikke meget at finde, da han har undgå at koble sit navn til hans firma. Der bør alarmklokkerne også allerede ringe. Jeg har forsøgt at få mit budskab ud flere steder så andre ikke laver samme fejl. Jeg har oprettet en TrustPilot på firmaet og vurderet jagrejserserbien på deres facebook side.
Mine kontaktinfo går jeg ud fra at man kan finde ved at trykke på min profil -jeg tjekker lige op.
Svar
#4
Hej Martintorp
Først og fremmest, velkommen til.
@Santo har ganske ret
Det er ikke nok dine data står i dine profiloplysninger i tråde, der har en karakter som denne.

Læs gerne her:

12. Kritik eller ros af enkeltstående erhvervsdrivendes forretningsmetoder - service, kompetence, priser etc. - er principielt velkommen, men skal begrundes og underskrives med virkeligt navn, således at den kritiserede/roste part såvel som brugerne af forumet har en chance for at forholde sig til kritikken/rosen. Denne regel gælder ikke for kritik/ros af produkter, brands, organisationer, offentlige personer og producenter.
Hvis man har et specielt/sjældent efternavn kan man efter aftale med en moderator nøjes med fornavn og første bogstav i efternavnet samt brugernavn på vedkommende moderator, dog skal hele navnet samt kontaktoplysninger opgives til moderator.

Venligst
ADMIN
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#5
Tak for oplysningen Klokker
Jeg har nu underskrevet med mit fulde navn og selvom jeg er den eneste i verden med dette navn, så skriver jeg det gerne her, da jeg står 100% ved mit indlæg.
Ha en god søndag,
Mvh Martin Topsøe
Svar
#6
(15-12-2018, 12:35 PM)Martintop Skrev: Jeg vil gerne dele mine meget skuffende oplevelser, som jeg har haft med Jagtrejserserbien v/Peter Belcic. Egentligt kan man blot gå ind på https://dk.trustpilot.com/review/jagttegnsundervisning.com Trustpilot er et handelsfortagende Her kan du mod betaling få fjernet dårlige eller tvivlsomme anmeldelser. Blot fordi Peter IKKE vil betale for fjernelsen ligger de der stadig   Sjovt nok anmeldelser for folk som ikke kunne bestå jagtprøven og dette er selvfølgelig Peters skyld .og læse, så får man et indtryk af personen Peter Belcic. I øvrigt er det meget forståeligt at Peter Belcic ikke står nævnt med navn et eneste sted på Jagtrejserserbien.com eller deres Facebook side. Dertil er hans navn simpelthen for tilsmudset. Hvad bygger du dette på. At du hænger en mand ud personligt i denne tråd siger en hel del om dig selv og jeg kan ikke forstå at admin ikke har reageret på dette.
Men hvis du vil kende til vores erfaringer så læs med her: Vi er 8 kammerater, der tager på drivjagt sammen. Normalt er det Polen der er rejsemålet. I år havde vi været i kontakt med Peter Belcic, som er indehaver af Jagtrejserserbien. Han fortalte at vildsvinejagten i Serbien er helt fantastisk god i forhold til det vi er vant til i Polen. Det hele lød meget spændende og vi valgte at prøve en tur til Serbien med Peter Belcic. Han vil tage med os og være på jagt sammen med os, så det gav en god tryg fornemmelse. Der var to fynboer vi ikke kendte med, for at fylde holdet op til 10 mand. Vi fik beskrivelse af jagten, hvor følgende står skrevet: Der forventes et resultat på med garanti for minimum 15‐25 vildsvin pr. dag (afhængig af skyttenes færdigheder) ” Det lød jo virkelig godt. Da vi snakkede med ham om det var nok at have 50 stk patroner med hver, så sagde han at det absolut kunne anbefales at tage 100 stk. med (Vi havde desværre alt fra 90 til 100 skud med hjem igen.)  Hmm Hvor mange skud fik du selv afgivet  ( og nu beder jeg dig være ærlig )
 
Hele turen var gennemsyret af urigtige oplysninger lige fra vi ankom til lufthavnen til vi skulle hjem igen. Jeg kan nævne disse eksempler. 
-I Kastrup lufthavn var der ikke styr på indtjekning med våben.  Går ud fra at du havde fået en rejseplan og tjekket dine biletter ?  Her fremgår det af deres regler hvilke vægtgrænser der er pr pnr.  At Udbyderen vælger at betale for DIN overvægt skal du være lykkelig for.Peter påstod at han havde betalt for vores ekstra bagage med våbenkufferter, men der måtte betales for ”overvægt” Vi fik at vide at alt det bureaukrati der var i Danmark, det slap vi for i Beograds lufthavn. Vi vil stryge lige igennem tolden med vores våben. Vi endte med at bøvle i tolden i 2 timer!  2 Timer i forbindelse med våbentransport er ingen tid. Der er sket meget siden 11 sep, Så det er kun godt at alt bliver tjekket Vi brugte 14 timer på transport fra Vejle til jagthotellet uden mellemlandinger.
-Når vi skal køre fra Beograd til hotellet er der øl og snacks i bussen -Hvis i havde sagt at i ville have mad er jeg sikker på at de ville have stoppet for en bid mad. der var ingenting før vi efter lang tids kørsel kom til en tankstation.
-Vi får mindst 2 såter om formiddagen og ligesådan om eftermiddagen – vi fik det halve
-Vi starter jagten præcis kl 8 første dag -vi startede kl 10 
-Vi skal have en masse halv-times-såter i indhegningen -vi fik kun een på 1 time.
-Der er 20 hunde med -der var langt færre end 20 og en dag var der kun én hund.
Det var næsten alle oplysninger der var usande og der var fyldt med undskyldninger om at det er typisk Naturstyrelsen osv., men det ændrer jo ikke på at vi havde den ene dårlige oplevelse efter den anden og vi kun fik 1/3 af de lovede vildsvin.  Men der var  skytter med ikk. som kunne skyde  de fik skudt en del .
Her handler det om træning og gide at bruge lidt tid på skydning efter løbende vildt. Kunne godt tænke mig at få at vide hvor mange skud der blev afgivet og hvor meget vildt der blev nedlagt
Alt i alt har Peter Belcic ikke styr på tingene og han er som sådan fuldstændig ligeglad med om kunderne får det de er blevet lovet.
Lidt af vores jagtoplevelser:
Første dag: Jagten var rimelig og vi (10 betalende gæster) fik 4 vildsvin og 1 ræv i 12 skud. Hvis vi havde været på jagt hele dagen i stedet for kun 4 timer, havde det været en fin dag. Det var den eneste dag på turen med mere end 1 vildsvins-chance
Dag nr. 2 var vi på en formiddags-såt i 2 timer, hvor der ikke kom vildt ud. Om eftermiddagen skulle vi i en indhegning på 800 hektar. Her fik vi at vide at der vil være en masse halv-times-såter, men vi fik kun en på 1 time. Indhegningen var meget trist og dyrene var tamme. Jeg skød en med øremærke og min makker holdt op med at skyde da han havde skudt en gris. De andre grise stod blot stille og en af hanerne begyndte at bedække en dødskudt so. Det var virkelig ikke en spændende jagtoplevelse. Det var trist og sørgeligt. Forstår slet ikke at i vil skyde i en indhegning
Dag nr. 3 fik vi 1 gris i to skud. Det var eneste chance for gris den dag. Om eftermiddagen kom der råvildt for og der blev skudt to stk.
Den fjerde dag kom 3 grise ud af tågen men der var aldrig kuglefang til dem, så ingen skud løsnet.

Lad os lige få fakta på bordet.
I burde selv have trænet meget før jagtrejsen
I burde selv have tjekket op på flybiletter samt vægtgrænser pr pnr
I burde have sagt at der skulle lidt mad til. under turen.
I Regner transporttiden fra VEJLE ?
Jagt er jagt uanset om der er herhjemme eller i udlandet. Det er ikke altid at vildet er der.
I vælger selv at skyde i en Hegning
Hvor mange skud blev der afgivet og hvor mange stykker vildt blev der leveret.
Alt i alt i klager åbenbart ikke på stedet, dette kunne i have gjort og Peter Beltic havde haft en chanche for at udbedre det,
At i vælger det bag efter er så jeres eget problem.  Jfr rejsegarantifonden skal uoverensstemmelser afgives på stedet så der er rig mulighed for at få det på plads på destinationen..

JEG HAR SELV VÆRET AFSTED MED PETER BELTIC 2 GANGE OG DET ER IKKE DEN SIDSTE.
Hver gang har det levet op til forventningerne og mere til.
God forplejning godt samvær.   Den ene gang fik vi dog ikke så meget vildt på tasken ( sådan er jagt ) medmindre man vil skyde i en indhegning .men vi havde en fantastisk tur.
En historie har altid 2 sider. Hvis du havde taget dialogen direkte med Peter er jeg SIKKER på at i ville have fundet ud af det i gemytlighed.

Har du haft en dårlig oplevelse    SIG DET VEDKOMMENDE
Har du haft en god oplevelse       SIG DET ALLE

Jeg kan kun anbefale Jagtrejser serbien.





Jeg vil aldrig mere have noget med Peter Belcic at gøre og den rejse står som den dårligste rejseoplevelse i mit liv. Jeg er ikke psykiater og kan derfor ikke diagnosticere Peter, men han er åbenbart fløjtende ligeglad med andre mennesker, bare han tjener penge. 
Det skal siges at jeg har fortalt mine synspunkter direkte til Peter under rejsen.
MVH Martin Topsøe
Svar
#7

Sagen har vist lidt mere end 2 sider har jeg erfaret.

At du bringer hans fortid samt evt. Forsikringsforhold op er usmageligt og er lige på grænsen.
Her bør du so. Minimum stikke ham en uforbeholden undskyldning.
Hvad du ( hører) af rygter frem for fakta syntes jeg at du bør passe meget på med

Du vil stadig ikke komme op med  antal skud  nedlagt vildt
At i vælger ikke at gå på jagt den sidste dag siger bare Endu engang at Peter Ikke havde jordens chance for at udbedre det og det er jo jeres beslutning


Der vil fra min side IKKE blive svaret på dette indlæg.
Men vi kan jo konstaterer at sagen har flere sider og denne mudderkastning vil jeg ikke være en del af.
Sørgeligt at der i den danske jægerstand er så meget jantelov og jalousi

Knæk og bræk derude.
Svar
#8
Klaus Larsen, du har helt ret - sagen har garanteret flere sider. 
Måden du skriver/ svarer på gør jo at man tror du i virkeligheden er Peter fra Serbienrejser. 
Er du det eller er du bare med i foretagenet ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Der er blevet fjernet et indlæg og redigeret lidt i et andet.

At man er utilfreds med en leveret vare, accepterer vi når man står ved det med sit fulde navn, men viderebringelse af unavngivne 3. Personers kritik vil ikke blive accepteret. 

Øvrigt kritik bedes holdes til 1. Hånds viden og ikke baseres på rygter/spekulationer/3. Hånds viden.

Hold fokus på emnet. Direkte personangreb uden for emnet vil ikke blive accepteret.

Admin.
Svar
#10
Cp.  Eller hvad du hedder hvorfor lægger du ikke dit fulde navn op. ?
Det troede jeg at man skulle her i denne udmærket gruppe
Og nej jeg er Ikke med i peters firma eller er Peter  Jeg har trods alt pli nok til at lægge mit navn ud og ikke skjule mig bag initialer  men jeg har da en anelse om hvem du er  Vi har nok stødt på hinanden før. 

Det jeg reagerer på måden man trækker en person gennem denne tråd med ligegyldig info om svindel mm det er noget forbandet svineri.

Og at man ikke kommer op med fakta.  Huh

Jantelov mistro og jalusi
Svar
#11
Kære jæger og debattør jeg er først blev gjort opmærksom på i går at Martin Topsøe eje af Haldor Topsøe Holding A/S har skrevet anmeldelse af drivejagt i Serbien i november 2018

I kan starte med at se allebilleder fra jagten her https://www.facebook.com/pg/Jagtrejserse...4553300580 og om par dage kommer filmen som bliv optaget vi har altid 2 videokamera med netop for at kun dokumenter forholdene under jagten.

 Hej Martin. Vi er kede af, at vi ikke levede op til dine forventninger og beklager mange gange.

"Ærlighed varer længst"

Der er altid to sider af samme historie.

Jeg får en henvendelse fra AB om drivejagt til 15 personer, jeg reserver dato hjælper med flybilleter og når betaling skulle falde aflyser i rejsen.
10 dage sener bliver jeg ringet op igen TH som vil bestille drivjagt til 8 personer- jeg gør med det samme opmærksom på for at drivejagten skal være succesfuld skal vi mindst have 10 jæger Jeg er blevet gjort opmærksom på, at de gå skytter.

FØRSTE SÅT PÅ DRIVEJAGT SKYDE I 8 JÆGER 41  skud UDEN AT RAMME NOGET - vi kan dukomenter det på videofilm.

Lad så vender tilbage til Martins anmeldelse af drivejagt i Serbien i november 2018

Kære Martin du glemmer at nævne at jeg betalte kr. 6300,-  for overvægten uden diskussion
Du glemmer at nævne at politiet i Serbien sætte 2 medarbejder på for at ekspederer os hurtig igennem og beklage mange gang den tid den tog på grund af loven var ændret 1 november altså par dage før vi kom der ned.
Du glemmer at nævne at da vi skule tjekke ind i Serbien så bliv vi flytte til bussnes class for at komme hurtigere igennem
I vores beskrivelse af drivejag i Serbien står - Drivjagt i Serbien foregår på den måde, at der drives hele dagen store drev men med små drikke pauser og frokost.
D.V.S. vi er desværre ikke i Polen men i Serbien - ny land, ny kultur, ny måde at drive jagt på og ny Natura oplevelser.
Du glemmer at nævne at vejer forholdene og sigtbarheden se på billeder.
FØRSTE SÅT PÅ DRIVEJAGT SKYDE I 8 JÆGER 41  skud UDEN AT RAMME NOGET - vi kan dukomenter det på videofilm.
Vi har 3 andre jæger med 2 fynboer og en serber med.
Den ældre fynbo skyde 1 keller, 1 so og en ræv, serban skyde 1 keiller og en so.
Såt nummer 2 er det igen fynboen og en fra gruppen som for skudt så den første dag set under vejer forholdene og sigtbarheden (se på billeder) så var kun Martin sur.
Dage nummer 2 så har det sneet så meget at det var umuligt at drive og undskylder mange gang mens de gik tilbage til bilen så var jeg nød til at handle hurtigt og fik handlet mig til at de kan komme i et indhegnet område på 800 ha. uden ekstra betaling og keiller var med.
Det bliv nedlagt 18 vildsvin men desværre var det fynboen som står for de fleste.
Alle dyr som er indhegnet område skal i følge loven øremærkes det kan eje af indhegnet lave om på.
På film vil i kun se at vi har haft 16 drive hunde med.
Dag 3 så lukkes Martin at skyde en buk selvom vi gjorde opmærksom på at bukkejagte slutter i september.
Angående mad se selv på billeder.
jeg gør altid ALT hvad jeg kan for at kunden er 100% tilfreds, men må se det i øjnene, at men kommer aldrig til af kunne gøre alle tilfredse

Kære Martin, Jeg tilbud jer alle samme en ekstra gratis tur og du takke nej, har du nu været den stor mand du udgiver dig for så er du komme med Konstruktiv kritik og feedback som er guld værd og vi kan blive bedre men du har valgt at være meget vred det det er ok men husk på hvor god mad og hvor godt du bliv behandlet af alle de menneske som var involveret i hele denne rejse de fortjener SLET ikke at blive svine til hvis du ikke bryder dig om mig så er det mig du skal svine til og være så mand og HUSK at rose ALLE dem som gjorde en STOR stykke arbejd.

Til sidst kære Martin husk på Karma kommer altid tilbage


[Image: 51221398-2267117939966908-5141722804235796480-n.jpg][Image: 46624097-10156799566548934-5269231136189448192-n.jpg]   [Image: IMG-0028.jpg]  [Image: IMG-0036.jpg]  [Image: IMG-20181121-183020.jpg] [Image: IMG-20181121-183023.jpg] [Image: IMG-20181122-122221.jpg]   [Image: IMG-20181122-123350.jpg] [Image: IMG-20181122-124649.jpg] [Image: IMG-20181124-183026.jpg]

(06-02-2019, 12:55 PM)theogonia Skrev: Kære jæger og debattør jeg er først blev gjort opmærksom på i går at Martin Topsøe eje af Haldor Topsøe Holding A/S har skrevet anmeldelse af drivejagt i Serbien i november 2018

I kan starte med at se allebilleder fra jagten her https://www.facebook.com/pg/Jagtrejserse...4553300580 og om par dage kommer filmen som bliv optaget vi har altid 2 videokamera med netop for at kun dokumenter forholdene under jagten.

 Hej Martin. Vi er kede af, at vi ikke levede op til dine forventninger og beklager mange gange.

"Ærlighed varer længst"

Der er altid to sider af samme historie.

Jeg får en henvendelse fra AB om drivejagt til 15 personer, jeg reserver dato hjælper med flybilleter og når betaling skulle falde aflyser i rejsen.
10 dage sener bliver jeg ringet op igen TH som vil bestille drivjagt til 8 personer- jeg gør med det samme opmærksom på for at drivejagten skal være succesfuld skal vi mindst have 10 jæger Jeg er blevet gjort opmærksom på, at de gå skytter.

FØRSTE SÅT PÅ DRIVEJAGT SKYDE I 8 JÆGER 41  skud UDEN AT RAMME NOGET - vi kan dukomenter det på videofilm.

Lad så vender tilbage til Martins anmeldelse af drivejagt i Serbien i november 2018

Kære Martin du glemmer at nævne at jeg betalte kr. 6300,-  for overvægten uden diskussion
Du glemmer at nævne at politiet i Serbien sætte 2 medarbejder på for at ekspederer os hurtig igennem og beklage mange gang den tid den tog på grund af loven var ændret 1 november altså par dage før vi kom der ned.
Du glemmer at nævne at da vi skule tjekke ind i Serbien så bliv vi flytte til bussnes class for at komme hurtigere igennem
I vores beskrivelse af drivejag i Serbien står - Drivjagt i Serbien foregår på den måde, at der drives hele dagen store drev men med små drikke pauser og frokost.
D.V.S. vi er desværre ikke i Polen men i Serbien - ny land, ny kultur, ny måde at drive jagt på og ny Natura oplevelser.
Du glemmer at nævne at vejer forholdene og sigtbarheden se på billeder.
FØRSTE SÅT PÅ DRIVEJAGT SKYDE I 8 JÆGER 41  skud UDEN AT RAMME NOGET - vi kan dukomenter det på videofilm.
Vi har 3 andre jæger med 2 fynboer og en serber med.
Den ældre fynbo skyde 1 keller, 1 so og en ræv, serban skyde 1 keiller og en so.
Såt nummer 2 er det igen fynboen og en fra gruppen som for skudt så den første dag set under vejer forholdene og sigtbarheden (se på billeder) så var kun Martin sur.
Dage nummer 2 så har det sneet så meget at det var umuligt at drive og undskylder mange gang mens de gik tilbage til bilen så var jeg nød til at handle hurtigt og fik handlet mig til at de kan komme i et indhegnet område på 800 ha. uden ekstra betaling og keiller var med.
Det bliv nedlagt 18 vildsvin men desværre var det fynboen som står for de fleste.
Alle dyr som er indhegnet område skal i følge loven øremærkes det kan eje af indhegnet lave om på.
På film vil i kun se at vi har haft 16 drive hunde med.
Dag 3 så lukkes Martin at skyde en buk selvom vi gjorde opmærksom på at bukkejagte slutter i september.
Angående mad se selv på billeder.
jeg gør altid ALT hvad jeg kan for at kunden er 100% tilfreds, men må se det i øjnene, at men kommer aldrig til af kunne gøre alle tilfredse

Kære Martin, Jeg tilbud jer alle samme en ekstra gratis tur og du takke nej, har du nu været den stor mand du udgiver dig for så er du komme med Konstruktiv kritik og feedback som er guld værd og vi kan blive bedre men du har valgt at være meget vred det det er ok men husk på hvor god mad og hvor godt du bliv behandlet af alle de menneske som var involveret i hele denne rejse de fortjener SLET ikke at blive svine til hvis du ikke bryder dig om mig så er det mig du skal svine til og være så mand og HUSK at rose ALLE dem som gjorde en STOR stykke arbejd.

Til sidst kære Martin husk på Karma kommer altid tilbage

Knæk og Bræk

Ljubisa Belcic

[Image: 51221398-2267117939966908-5141722804235796480-n.jpg][Image: 46624097-10156799566548934-5269231136189448192-n.jpg]   [Image: IMG-0028.jpg]  [Image: IMG-0036.jpg]  [Image: IMG-20181121-183020.jpg] [Image: IMG-20181121-183023.jpg] [Image: IMG-20181122-122221.jpg]   [Image: IMG-20181122-123350.jpg] [Image: IMG-20181122-124649.jpg] [Image: IMG-20181124-183026.jpg]
Svar
#12
(06-02-2019, 12:11 PM)Klaus Larsen Skrev: Cp.  Eller hvad du hedder hvorfor lægger du ikke dit fulde navn op. ?
Det troede jeg at man skulle her i denne udmærket gruppe
Og nej jeg er Ikke med i peters firma eller er Peter  Jeg har trods alt pli nok til at lægge mit navn ud og ikke skjule mig bag initialer  men jeg har da en anelse om hvem du er  Vi har nok stødt på hinanden før. 

Det jeg reagerer på måden man trækker en person gennem denne tråd med ligegyldig info om svindel mm det er noget forbandet svineri.

Og at man ikke kommer op med fakta.  Huh

Jantelov mistro og jalusi
Det er absolut ikke et generelt krav at man opererer med fulde navn på dette forum. Tværtimod faktisk. Det er udelukkende i tråde som dette, hvor der er krav om, at man underskriver med sit eget navn. Dette er for at undgå anonyme tilsvininger, hvor den "anklagede" ikke har mulighed for at se hvor kritikken kommer fra
Venligst

Admin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#13
(06-02-2019, 12:11 PM)Klaus Larsen Skrev: Cp.  Eller hvad du hedder hvorfor lægger du ikke dit fulde navn op. ?
Det troede jeg at man skulle her i denne udmærket gruppe
Og nej jeg er Ikke med i peters firma eller er Peter  Jeg har trods alt pli nok til at lægge mit navn ud og ikke skjule mig bag initialer  men jeg har da en anelse om hvem du er  Vi har nok stødt på hinanden før. 

Det jeg reagerer på måden man trækker en person gennem denne tråd med ligegyldig info om svindel mm det er noget forbandet svineri.

Og at man ikke kommer op med fakta.  Huh

Jantelov mistro og jalusi

Jeg hedder Claus Petersen og er fra Klovborg, men de fleste kender mig som CP.
Mener du vi kender hinanden - umiddelbart siger dit navn mig ikke noget ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#14
FØRSTE SÅT PÅ DRIVEJAGT SKYDE I 8 JÆGER 41 skud UDEN AT RAMME NOGET

Hvis det er sandt, tror jeg at jeg havde valgt at gå lidt stille dørene
Svar
#15
Jeg ved ikke om jeg kan uploade en videofilm her ellers så kommer en link til video filmen så i selv kære læser kan vurder jagten.

https://www.facebook.com/media/set/?set=...1faf2d360a
Svar
#16
linket er til still billeder, ikke video
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#17
(07-02-2019, 04:12 AM)Doole Skrev: FØRSTE SÅT PÅ DRIVEJAGT SKYDE I 8 JÆGER 41  skud UDEN AT RAMME NOGET

Hvis det er sandt, tror jeg at jeg havde valgt at gå lidt stille dørene

Ja, enig. Men synes der er en kraftig uoverenstemmelse imellem Martins udsagn: "Første dag: Jagten var rimelig og vi (10 betalende gæster) fik 4 vildsvin og 1 ræv i 12 skud." - og dette ..

Så er der mon tale om samme hold eller er det mon et andet hold, der fik mange chancer, men ikke kunne udnytte dem..?
Svar
#18
Det er samme hold og de fik mange chancer men de kun ikke udnytte dem, det gøre det ikke nemmere for Martin og hans hold at fynboen som var en ældre jæger kun skyde den ene vildsvin efter det andet. Pladserne var fordelt efter nummer og kun efter såten bytte plads med hinanden. På grund at video formaten fylder meget så er de igang med at formaten den så vil den bliver lagt her på siden så i kan se futtog af vildsvin som løber efter hinanden.

jagtrejserserbien.com
Ljubisa Belcic
Svar
#19
Var det er arrangement specielt med Slugs/kaliber 12 ?
Jeg synes jeg ser flere billeder med alm haglgeværer end med rifler ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#20
2 med haglgevær resten med riffler.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)