Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Haglbøsseløb tur/retur til England
#1
Jeg skal have et løbssæt til en haglbøsse en tur til Teague  i England.  Er der nogen der kender til hvilke tilladelser der skal indhentes?  Og hvem skal stå for transporten. Er der nogen der har nogen erfaringer? Og hvordan mon det er med forsikring undervejs?
Hilsen Ulrik
Svar
#2
(12-01-2019, 10:02 PM)YULG Skrev: Jeg skal have et løbssæt til en haglbøsse en tur til Teauge i England.  Er der nogen der kender til hvilke tilladelser der skal indhentes?  Og hvem skal stå for transporten. Er der nogen der har nogen erfaringer? Og hvordan mon det er med forsikring undervejs?

 Hej ULG

jeg ville bede firmaet du skal benytte om at stå for det hele fra start til slut, så er du sikker på at alle love og regler bliver overholdt, samt at det er firmaet der står for forsikringen.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Spørg Per Langvad
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Per Langvad var et bud, men Anders Kronborg sender med jævne mellemrum løb over til brunering (damask løb). Så jeg ved at han med kan hjælpe dig.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#5
Tak for jeres svar. Anders Kronborg kender jeg ikke. Hvem er han?
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Og hvem fanden er YULG ?
En Y ngre model ?  Angel
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
(12-01-2019, 11:10 PM)JULG Skrev: Tak for jeres svar. Anders Kronborg kender jeg ikke. Hvem er han?

Nu hedder du så JULG - hva fanden sker der ?
“Kronborg Gravering” v. Rask Mølle (8763)
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#8
Hvad mener du? Hvor står det?  Her hos mig hedder jeg stadig ULG? Rolleyes

Smile Smile Men tak for svaret.  Ham har jeg sgu da talt med på jagtmessen i Odense,  jeg ringer til ham. Big Grin
Hilsen Ulrik
Svar
#9
[Image: Screenshot-20190113-161547.png]
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#10
Big Grin Hold da op! Er der stadig liv i den sorte fugl! Big Grin Big Grin
Jeg ved ikke hvad der sker. Jeg kan ikke se fejlen her hos mig.
Hilsen Ulrik
Svar
#11
(13-01-2019, 07:55 PM)ULG Skrev: Big Grin Hold da op! Er der stadig liv i den sorte fugl! Big Grin Big Grin
Jeg ved ikke hvad der sker. Jeg kan ikke se fejlen her hos mig.

Der er skam liv i den gamle BB.
Jeg har også fået skiftet underhylere, efter der var en gris der bed i riffelpiben  Cool
Men det er jo en helt anden historie  Big Grin
[Image: Screenshot-20190113-181517.png]
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#12
(13-01-2019, 08:06 PM)blackbird Skrev:
(13-01-2019, 07:55 PM)ULG Skrev: Big Grin Hold da op! Er der stadig liv i den sorte fugl! Big Grin Big Grin
Jeg ved ikke hvad der sker. Jeg kan ikke se fejlen her hos mig.

Der er skam liv i den gamle BB.
Jeg har også fået skiftet underhylere, efter der var en gris der bed i riffelpiben  Cool
Men det er jo en helt anden historie  Big Grin
[Image: Screenshot-20190113-181517.png]
Fortæl os lidt mere om "operationen" det kunne jo være at jeg også vil sende et løbssæt med samme vej..
Svar
#13
Det skal jeg gøre. Jeg prøver at få lidt gode råd ved Anders Kronborg vedr transport. Og så skal jeg lige have fat i Teauge igen, for at få en pris og en ca "leveringstid"
Hilsen Ulrik
Svar
#14
Er der virkelig ikke nogen i Danmark der kan brunere et haglbøsse løb??
H
Hogmeister
Svar
#15
Jo det er der. Men nu skal min bøsse ikke bruneres, den skal have monteret udskiftelige chokes. Hos dette fima:
http://www.teaguechokes.com
Hilsen Ulrik
Svar
#16
(13-01-2019, 11:08 PM)ULG Skrev: Jo det er der. Men nu skal min bøsse ikke bruneres,  den skal have monteret udskiftelige chokes.  Hos dette fima:
http://www.teaguechokes.com

Samme her, chokes
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)