Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
leveringstid!!!
#1
Jeg skal bruge en håndfuld dies, som jeg vil bestille hjem fra USA.
Er der nogen der leverer hurtigere end andre?
Jeg venter på en levering fra Cabelas der blev bestilt 2/6-04. Har netop fået at vide, jeg skal regne med 30-90 dages lev.[B)] selvom de siger varene er afsendt 3/6-04 - jeg ved ikke hvor mange gange tingene skal rundt om jorden før de rammer Danmark[Sad]
Nogen vil nok nævne http://www.buffaloarms.com , men der kan jeg ikke finde noget så almindeligt som dies til 30-06.
Mvh.

mp
Svar
#2
fornemt, dem prøver jeg.[Smile]
Mvh.

mp
Svar
#3
Kan det forøvrigt betale sig at bestille en tumbler fra USA[?], nu tænker jeg på fragt omkostninger pga. størrelse og vægt.
Mvh.

mp
Svar
#4
Grundregel nummer et for os fupmagere og småimportører er, køb så stort ind som muligt. En tung ting som en tumbler kan godt svare sig at købe i staterne, men ikke alene. Da jeg bestilte en ny krudtvægt, skulle en kammersjuk lige have en MEGA stor Lyman støbemaskine 3 forskellige RCBS dies og lidt andet gøjl med. Fragten er indelt i vægtklasser, og så er det bare at fylde på. Du kan eventuelt annoncere efter en medkøber her på siden. I mit tilfælde er vi så to til at dele fragten, hvilket i vores tilfælde er omkring 80-100 dollars + told/moms. Eneste ulempe jeg kan se, er at min kammerat har købt ind på mit visakort, og først fortalt det bagefter. Og hvordan kan han så det?? Dave Gullo der ejer http://www.buffaloarms.com ved at vi er gode venner og accepterede telefonisk min kammerats ekstraordre[xx(][xx(]

Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#5
Great Danes Visa-kort er alletiders. Jeg har lige købt to Volvo-traktorer - den ene med frontlæsser - på det!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by mphansen

Jeg venter på en levering fra Cabelas der blev bestilt 2/6-04. Har netop fået at vide, jeg skal regne med 30-90 dages lev.[B)] selvom de siger varene er afsendt 3/6-04 - jeg ved ikke hvor mange gange tingene skal rundt om jorden før de rammer Danmark[Sad]



Jeg har selv prøvet Cabelas, men kun med forsendelse via Kurer. Varen blev sendt dagen efter den var bestilt, kunne via Track-Trace se at den nåede Kastrup på 2 døgn, derefter gik der 3 uger før den ramte Nuuk i Grønland! Det var dog ikke våbendele, men et par Snesko.

Hvis det er lagervarer, så har jeg endnu ikke været ude for at Brownells har været mere end 48 timer om at sende. Hvis jeg har bestilt med US Postal Service, så har det taget ca. 4 uger, med Kurer er det en del dyrere, men også noget hurtigere, der skal du kunne komme under 5 arbejdsdage til DK. Jeg har dog kun fået varer fra dem 5 gange.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#7
Det er ganske normalt - 3 dage fra USA og så 3 uger i Glostrup (fragtmandscentralen)???????????
Med venlig hilsen


"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#8
Hej Nitro

Jeg ved ikke hvor man kan købe foster Dies, udover hos Midway (kr.729,-)[xx(]
Hornady skal have knap $40.- for deres, mod Midways kr.432.- så der er ikke meget at spare der, når fragt mm. er betalt.[Sad]

Så er der jo lige RCBS til godt kr.1700.-[B)]

Hilsen mphansen
Mvh.

mp
Svar
#9
Tjae, det er ikke altid varerne fra Lockstock kommer indenfor 14 dage. Det er nu 3 uger siden at jeg bestilte nogle die-set + diverse kugler. Jeg fik godt nok en mail fra dem dagen efter jeg bestilte, at varerne var afsendt, så om det er fragten der er forsinket eller om varerne ligger i tolden e.lign. aner jeg ikke.
Svar
#10
Så har jeg modtaget mine varer fra http://www.lockstock.com . De blev bestilt Ons 23/6 dvs. en uge - flot.
På fakturaen står at jeg har købt for $68,45 og shipping & handling $31,25. Total $ 99,70.
Uden på pakken er en seddel med Postal Service - customs Declaration and Dispatch note. der står total value $68,45 og postage and fees $ 28,25.(hvad er det[?]). Jeg kan ikke se noget om dansk told+moms, kommer det senere eller har de været søde ved mig[?]

Vh mphansen
Mvh.

mp
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Nitro Express

Hej mp,

med hensyn til Forster kan du prøve lockstock.com

Køber du deres Ultramicrometer dies kan du forvente nogen leveringstid, men deres alm. dies kommer inden for 14 dage og er du heldig sender de dem som commercial sample [Wink]

Jeg har i dag 3 sæt til min 6,5-284, 1 Forster og 2 sæt Hornady. Er du interesseret er det ene sæt Hornady (nyt og i ubrudt emballage) til salg for 350,- kr inkl. forsendelse.

___________________________________
Life is too short to hunt with an ugly gun.


Mvh.

mp
Svar
#12
Hej Nitro

Kan du ikke sende en mail med Adr. mm.

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#13
Det var***hurtigt du har fået dine varer !!.

Jeg begynder at blive en smule bekymret over min forsendelse fra Lockstock, da jeg bestilte 4/6 og fik meddelelse om at varerne var afsendt den 7/6, men har intet hørt siden. Er det for tidligt at begynde at rykke ?

Mvh.

Steen S
Svar
#14
Hmm... Der var S G U lige listet en lille afgift på 250 kr. ind på min betalingsoversigt. Mærkeligt tolden ikke skriver på kassen.

Henrik, jeg ringer imorgen ( Det er blevet lidt sent ) Jeg har været ude og skyde ingen buk.[Sad]

mphansen
Mvh.

mp
Svar
#15
Til dem der ikke har handlet ved http://www.cabelas.com kan jeg fortælle, at mit genladningsværktøj bestilt 3/6-04 ankom 9/7-04.
fragtprisen var 15$ for ca. 2 kg. Bortset for det røde mærke "toldberigtiget" var der ingen problemer.

mphansen
Mvh.

mp
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)