Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Feltskydning uden om Jæger forbundet?
#1
Thumbs Down 
Er der nogen der har kendskab til om det findes?
Mvh.LANI



Svar
#2
jo da
f. eks. Carl´s og safariklubbens
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Kan kreds feltskydningerne ikke også skydes, bare uden for konkurrence ?
Svar
#4
(09-02-2019, 01:06 PM)STROM Skrev: jo da
f. eks. Carl´s og safariklubbens

Carls?
Mvh.LANI



Svar
#5
Carl Søgaards skydninger i Karup.

En i apri/maj og en i august. Gode skydninger med passende udfordringer.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#6
Hvordan får man meldt sig til de skydninger?
Mvh.LANI



Svar
#7
Jeg tror du kan finde de fleste herinde http://felt-skydning.dk/ med links til tilmelding.....jeg tror dog Carls er mail eller telefon.

Hvis du er på facebook er der også en gruppe der https://www.facebook.com/groups/jagtfeltskydning/
Svar
#8
(09-02-2019, 01:18 PM)belsebub Skrev: Kan kreds feltskydningerne ikke også skydes, bare uden for konkurrence ?

Jo, men næppe uden gyldigt medlemskab af DJ.
Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#9
(09-02-2019, 03:28 PM)Boryx Skrev: Carl Søgaards skydninger i Karup.

En i apri/maj og en i august. Gode skydninger med passende udfordringer.

Carl Søgaard skydninger i foråret er, ifølge ham sæl. Fuldt booket.

Jeg har et hold d 31 marts i Karup ved DGI skydningen, der kan godt komme et par stykker på afstande fra 85 til 550 meter.

Mvh

Santo
Svar
#10
(09-02-2019, 09:48 PM)Santo Skrev:
(09-02-2019, 03:28 PM)Boryx Skrev: Carl Søgaards skydninger i Karup.

En i apri/maj og en i august. Gode skydninger med passende udfordringer.

Carl Søgaard skydninger i foråret er, ifølge ham sæl. Fuldt booket.

Jeg har et hold d 31 marts i Karup ved DGI skydningen, der kan godt komme et par stykker på afstande fra 85 til 550 meter.

Mvh

Santo

Ærgerligt at jeg ikke kan på det tidspunkt
Mvh.LANI



Svar
#11
(09-02-2019, 08:38 PM)Lars M. L. Skrev:
(09-02-2019, 01:18 PM)belsebub Skrev: Kan kreds feltskydningerne ikke også skydes, bare uden for konkurrence ?

Jo, men næppe uden gyldigt medlemskab af DJ.
Mvh Lars

Hej Lars, her er hvad de selv skriver:

Man kan deltage udenfor konkurrence, hvis man har lyst. Både hvis man bare vil skyde "for sjov" selvom man har bopæl i kreds 2, eller man har bopæl i en anden kreds, eller man ikke er medlem af DJ.

Så det lyder til at man godt kan skyde med selvom man ikke er medlem af DJ
Svar
#12
(10-02-2019, 04:12 AM)belsebub Skrev:
(09-02-2019, 08:38 PM)Lars M. L. Skrev:
(09-02-2019, 01:18 PM)belsebub Skrev: Kan kreds feltskydningerne ikke også skydes, bare uden for konkurrence ?

Jo, men næppe uden gyldigt medlemskab af DJ.
Mvh Lars

Hej Lars, her er hvad de selv skriver:

Man kan deltage udenfor konkurrence, hvis man har lyst. Både hvis man bare vil skyde "for sjov" selvom man har bopæl i kreds 2, eller man har bopæl i en anden kreds, eller man ikke er medlem af DJ.

Så det lyder til at man godt kan skyde med selvom man ikke er medlem af DJ
Det ser ud til, at der er mange gode grunde til, at melde sig ind i DJ. Big Grin 

Venlig hilsen

JCK
Svar
#13
Det ser ud til, at der er mange gode grunde til, at melde sig ind i DJ.


Venlig hilsen

JCK

netop !
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#14
Jo jo, det er der sikkert, men jeg forventer ikke at skyde mere end højst 2 skydninger om året, så bliver det squ et par dyre skydninger når det er min eneste motivation til medlemsskab.
Mvh.LANI



Svar
#15
Hej

Man kan godt deltage til de fleste af kreds skydningerne under Dj uden at være medlem.
Nogle steder kommer medlemmerne dog i første række og så dem uden for kredsen og ikke medlemmer.
Det plejer dog at stå i indbydelsen.

Mvh.
Carsten
Svar
#16
Hold øje med VTF. Der kommer snart nogle af forårets jagtfeltskydninger på menuen herinde...
Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#17
@ Lani, er du heller ikke medlem af din professions fagforening, men blot lader dine kollegaer trække læsset ?

Ja, undskyld, men jeg plejer at sige det ligeud: 

Jeg håber da, at du til feltskydninger betaler dobbelt eller tre- dobbelt for at være med, således der stadig kan uddannes instruktører og skydeledere, betales forsikringer, fortsat godkendes og bestå skydebaner og hvad der nu ellers ligger bag lige den enkelte skydning. 
Istedet for bare at snylte sig med
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#18
(11-02-2019, 09:46 AM)CP Skrev: @ Lani, er du heller ikke medlem af din professions fagforening, men blot lader dine kollegaer trække læsset ?

Ja, undskyld, men jeg plejer at sige det ligeud: 

Jeg håber da, at du til feltskydninger betaler dobbelt eller tre- dobbelt for at være med, således der stadig kan uddannes instruktører og skydeledere, betales forsikringer, fortsat godkendes og bestå skydebaner og hvad der nu ellers ligger bag lige den enkelte skydning. 
Istedet for bare at snylte sig med

Ja, så kom den da også med, egentligt ikke det der blev spurgt om.

@CP, Man kunne også spørge sig selv om om man burde have våbentilladelser, når man ikke har styr på sit våben til feltskydningerne Angel Big Grin Big Grin

Mvh

Santo
Svar
#19
@Santo. Jeg vil hellere spørge, om man burde have tilladelse til at besidde våben, når man generelt ikke kan håndtere dem forsvarligt og ikke træner regelmæssig med dem. 

Mange hilsner
Torben, riffelinstruktør i Jægerforbundet.
Svar
#20
(11-02-2019, 09:46 AM)CP Skrev: @ Lani, er du heller ikke medlem af din professions fagforening, men blot lader dine kollegaer trække læsset ?

Ja, undskyld, men jeg plejer at sige det ligeud: 

Jeg håber da, at du til feltskydninger betaler dobbelt eller tre- dobbelt for at være med, således der stadig kan uddannes instruktører og skydeledere, betales forsikringer, fortsat godkendes og bestå skydebaner og hvad der nu ellers ligger bag lige den enkelte skydning. 
Istedet for bare at snylte sig med

CP hvis der er nogen der afholder en skydning udenfor Jæger forbundets regi og jeg betaler det det koster at deltage, hvori består så snylteriet? Hvis du kan argumentere for det så undgår du at skulle svare for at du kalder mig en snylter næste gang vi ses!
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)