Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aftrækker optimering på sako Finnbear
#1
Hej, 
Nogen der ved om det er muligt at optimere aftræklet på en gammel Finnbear? Eller kan der købes et nyt aftræk, jewel, bix’N’andy eller ligende? Har været ved en større midtjysk forhandler, som ikke mente der kunne gøres noget, stoler dog ikke helt på deres bøssemager da jeg ikke mener han kan meget andet end montere en kikkert...
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#2
Der findes med sikkerhed nye aftræk til den. Synes ofte jeg har hørt folk rose AH Larsen for netop at optimere/tune aftræk.

Jeg har et Timney aftræk liggende som passer på en Sako Forester 579 - det er et super aftræk, og hvis det kan passe på din Finnbear så kan det blive dit til fornuftige penge.
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#3
Hej Boryx, har lige prøvet at se lidt på Timneys hjemmeside og jeg kan sgu ikke blive klog på om den passer... jeg må lige prøve, at ringe til en der er klogere end mig på mandag... så kan det godt være jeg vil købe din...
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#4
579 og Finnbear burde passe sammen. 
Der er vel heller ikke længere mellem jer, end I kan GÅ sammen og mødes/ prøve ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)