Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300 Win. Mag. lette eller tunge kugler
#1
Hej er der nogen der har erfaring med hvad er der de meste præcist kobber projektiler
i en 300 WM
de lette 165 gs eller de lidt tungere 180 gs. i en
Schultz og larsen
Løbslængde 65 cn
hilsen Basse
Skyd småvildt og fugle med haglbøssen.
skyd klovbærende vildt med riflen 
Svar
#2
jeg bruger 160grs DK Bullets i min victory
men jeg laver dem jo også selv :0)
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#3
Jeg har bedste skud grupper med lette projektiler i min magnum riffel. Min er dog 8 mm Remington magnum. Så lidt over , 300 win. 160 gr Barnes T-TSX , Har været min farovrit , de sidste 8 år.

H

Har testet mange forskellige projektiler. I den 8 mm rem mag. Barnes T-tsx , vinder??
Kan nævne lidt. Barnes tsx 200 gr. Hornady 220 gr sp. Rws ks. 224 gr. Lapua naturalis 180 gr. Woodleigh 250 gr. Nosler accubond 200 gr. Nosler bt 180 gr.

(27-02-2019, 12:37 AM)rkn Skrev: Jeg har bedste skud grupper med lette projektiler i min magnum riffel.    Min er dog 8 mm Remington magnum. Så lidt over , 300 win.   160 gr Barnes T-TSX ,   Har været min farovrit , de sidste 8 år.

H

Har testet mange forskellige projektiler. I den 8 mm rem mag.  Barnes T-tsx , vinder??
Kan nævne lidt.  Barnes tsx 200 gr.  Hornady 220 gr sp.  Rws ks. 224 gr.  Lapua naturalis 180 gr.  Woodleigh 250 gr.  Nosler accubond 200 gr.  Nosler bt 180 gr.

Fuck. Det er ikke nemt fra mobilen.
Det er Barnes T-tsx 160 gr, som vinder. Har skudt elg, krondyr, dådyr , rådyr , grævling og ræv med den.

Så lav, vægt er mit svar

Hastighed er 985 m/s. Ved 1000 m/s , begynder , gruppen af skud og sprede for meget
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
Tak for jeres svar , men jeg blev ikke klogere af om i mener 165 gs eller det er 180 gs i mener der samler mest,
Skyd småvildt og fugle med haglbøssen.
skyd klovbærende vildt med riflen 
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)