Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp - uforklarligt Ban på nvf
#1
Hej alle, min der skulle være en NVF’er her der vil give mig lidt hjælp?
Jeg har været med her i mange pr, men endnu længere på Nordisk Våben Forumm NVF. I dag ville jeg logge ind men blev mødt med et “permanent Ban” med en uforståelig forklaring. Har prøvet at skrive til admin, men uden svar/kvittering så tænker jeg ikke er kommet igennem. 
Mit Alias på NVF er “Frederikf”.  Jeg er ganske overbevist om at jeg ikke har forbrudt mig mod interne retningslinjer. Jeg lever sikkert uden NVF, men “kender” flere derinde og har brugt foraet dagligt i måske 10 år. Måske en mærkelig forespørgsel på er søsterforum, men ved jo der er mange som er med begge steder. Så, er der en der på mine vegne vil spørge admin, hvad årsagen er til mit permanente ban? (Jeg er er overbevist omat det er en eller anden teknisk fejl). 
Mvh Frederik
Nedenfor er forklaring på mit Ban - det er helt uden forklaring?

[Image: 8-C5641-FE-98-E8-4-C39-B0-A4-99-B502-FB556-F.png]
Med venlig hilsen
Frederik
Svar
#2
Når jeg logger på NVF og finder dig. Så står du som platin member. Der står ikke banned
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
(27-02-2019, 10:48 PM)rkn Skrev: Når jeg logger på NVF og finder dig.  Så står du som platin member.  Der står ikke banned

Tak for detSmile)
Men når jeg prøver at logge in kommer den besked som jeg har indsat ovenfor med “du skal være rar at repektere at du er uønsket på NVF, du skal ikke oprette dig igen, kan du forstå det?
Og jeg forstår det ikke, men kan ikke spørge nogen. Har ikke mailadresse på Admin eller mods, derfor spørgsmål om hjælp her Big Grin
Mvh Frederik
Med venlig hilsen
Frederik
Svar
#4
Hej Frederik
Jeg kopierer lige dit indlæg her og stiller som et spørgsmål til Refræk.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
Tusind tak - prøvede at logge ind igen og nu kom jeg lige igennem “gaten” uden problemer.
Har stadig ingen forklaring, men tænker en teknisk fejl (selvom den der besked er lidt underlig).
1000 tak for hjælpen.
Mvh Frederik
Med venlig hilsen
Frederik
Svar
#6
Som du kan se, af tråden på NVF, så er du sikkert blevet ramt, af et IP Adresse sammenfald Angry , med en kendt Spammer, af den type, der hele tiden laver nye logins.  Angry

Men velkommen, tilbage.  Big Grin Tongue
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#7
Hej igen,
Så er jeg “banned” igen. Nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre for at komme ind i varmen igen. OG hvad jeg evt kan gøre fremadrettet for at undgå denne situation (jeg er ikke særlig it kyndig).
Mvh Frederik
Med venlig hilsen
Frederik
Svar
#8
(28-02-2019, 11:14 AM)Ffr Skrev: Hej igen,
Så er jeg “banned” igen. Nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre for at komme ind i varmen igen. OG hvad jeg evt kan gøre fremadrettet for at undgå denne situation (jeg er ikke særlig it kyndig).
Mvh Frederik

Send mig din ip adresse, så rapporterer jeg den, til Lycon mm. 

Du kan se din IP, ved at gå ind på f.eks. http://www.myip.dk

Alternativt, send din IP Adresse, til Board Administrator, hvis du ellers kan klikke, på det link, på BAN Siden.
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#9
Kan du nu ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#10
Jeg fornemmer at hjælpen er på vej fra NVF til denne tråd, så fat mod Ffr.
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#11

(28-02-2019, 11:14 AM)Ffr Skrev: Hej igen,
Så er jeg “banned” igen. Nogen der har forslag til hvad jeg kan gøre for at komme ind i varmen igen. OG hvad jeg evt kan gøre fremadrettet for at undgå denne situation (jeg er ikke særlig it kyndig).
Mvh Frederik

Hej Frederik,

Vi har for tiden 25 bannet IP adresser, langt de fleste fra Østeuropæiske lande. De fire af dem er på én enkelt bruger der har kaldt sig følgende "Malle13", "Skov", "Knudsen Peter" og "Lillelund". Alle 4 fra samme person der ikke kunne forstå at han var uønsket. Vi lukkede derfor for hans private IP, firma IP og mobil adgang, så når han forsøgte at logge på NVF blev han mødt af den tekst "Du skal være rar at respektere at du er uønsket på NVF, du skal ikke oprette dig igen, kan du forstå det?" som du selv blev vidne til. Men det hjalp, og vi slap af med ham. Desværre blev du “FrederikF”, samt en anden bruger så også bannet, da I kort efter fik tildelt en af de IP adresser. Det er nu løst ved at vi har åbnet for de pågældende IP´s igen.

Vi beklager den ulejlighed det har forvoldt, men vi er af og til nødt til at gå til ekstremer for at slippe for uønskede elementer.
The only difference between genius and stupidity, is that genius has its limits.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)