Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ETA 1/4-2019
#1
Nej, det er ikke en aprilsnar.

Denne jagtrejse er enligt en tur som jeg havde håbet på at kunne gennemfører som en kombi jagt, men nu er der dukket en anden mulighed op, men desværre ikke som kombi jagt, men så må jeg jo rejse igen.

Da dette er en privat invitation, skal jeg "bare" betale fly og licens, der er desværre ikke direkte fly til området så jeg har allerede lejet en bil, så jeg kan køre de 650 km der er fra lufthavnen til min vært, jeg har afsat 12 dage til denne tur, men har en åben billet, så jeg altid kan ændre afrejse uden det koster noget.

Det jeg skal på jagt efter, har været på min bucket list lige fra starten, nogle vil sikkert ryste på hovedet, andre vil nok vide lidt mere, men igen for mig er det igen en drøm der skal udleves.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
(02-03-2019, 10:58 PM)Rolin Skrev: Nej, det er ikke en aprilsnar.

Denne jagtrejse er enligt en tur som jeg havde håbet på at kunne gennemfører som en kombi jagt, men nu er der dukket en anden mulighed op, men desværre ikke som kombi jagt, men så må jeg jo rejse igen.

Da dette er en privat invitation, skal jeg "bare" betale fly og licens, der er desværre ikke direkte fly til området så jeg har allerede lejet en bil, så jeg kan køre de 650 km der er fra lufthavnen til min vært, jeg har afsat 12 dage til denne tur, men har en åben billet, så jeg altid kan ændre afrejse uden det koster noget.

Det jeg skal på jagt efter, har været på min bucket list lige fra starten, nogle vil sikkert ryste på hovedet, andre vil nok vide lidt mere, men igen for mig er det igen en drøm der skal udleves.

/Rolin

Go for  it  Big Grin
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Spændende, god tur gamle dreng...
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#4
Knæk og bræk!
Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#5
Wink 
Hej Flemming
Det er fantastisk at du udlever dine jagtdrømme. Husk at der er en aftale med Vor Herre: Den tid du bruger på jagt og fiskeri, får du lagt på i den anden ende.... Flemming, du bliver en gammel mand!

Mvh

Michael
Svar
#6
Nu er det ved at være tæt på.
God tur og knæk & bræk!

mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#7
@ Lars M.L.

Jep sidder og tænker på hvad jeg skal have med på denne tur.
Våben, det har jeg valgt at lade blive hjemme, jeg låner en haglbøsse på plads.
Jagttøj, den er svær, det er lige nu +25 og forhøjet luftfugtighed +60
Støvler, ups måske gummi eller vaders
Jeg vælger at finde den myggebalsam frem som jeg "lånte" af M@X for jeg gider ikke af blive ædt på denne tur, den hjælper dog ikke mod alle de andre kryb der er i området.

Nå, men jeg pakker nok undertøj, strømper samt let jagttøj i kufferten, resten kan jeg måske købe i området, jeg skal dog være afsted i 12 dage, nok den længste jagtrejse tur jeg har været på i mit liv, men jeg trænger virkelig til at komme "væk" hjemmefra, dem som kender mig ved hvorfor.

/Rolin

PS: 2019 er måske et år hvor der sket noget, specielt??
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#8
(29-03-2019, 11:14 PM)Rolin Skrev: @ Lars M.L.

Jep sidder og tænker på hvad jeg skal have med på denne tur.
Våben, det har jeg valgt at lade blive hjemme, jeg låner en haglbøsse på plads.
Jagttøj, den er svær, det er lige nu +25 og forhøjet luftfugtighed +60
Støvler, ups måske gummi eller vaders
Jeg vælger at finde den myggebalsam frem som jeg "lånte" af M@X for jeg gider ikke af blive ædt på denne tur, den hjælper dog ikke mod alle de andre kryb der er i området.

Nå, men jeg pakker nok undertøj, strømper samt let jagttøj i kufferten, resten kan jeg måske købe i området, jeg skal dog være afsted i 12 dage, nok den længste jagtrejse tur jeg har været på i mit liv, men jeg trænger virkelig til at komme "væk" hjemmefra, dem som kender mig ved hvorfor.

/Rolin

PS: 2019 er måske et år hvor der sket noget, specielt??

Nå, det var der den myggespray var.......kunne ikke finde den i August  Confused
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#9
Det lyder som der venter et eventyr gamle dreng. Håber at du er blevet frisk, så vi kan få en sludder inden du tager afsted. Ellers Knæk og bræk
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#10
Tænker, haglbøsse, høj luftfugtighed, flyve langt.......Rolin, du vil slå rekorden for flest nedlagte duer i 24 timer i Argentina  Big Grin

https://en.wikipedia.org/wiki/Pigeon-shooting
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Eller en pingvin på Falklandsøerne  Huh
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#12
Han kan ikke køre 650 km noget sted paa Falklands øerne!
H
Hogmeister
Svar
#13
næe, tror andejagt på Cuba  Smile
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#14
(30-03-2019, 10:26 PM)hogmeister Skrev: Han kan ikke køre 650 km noget sted paa Falklands øerne!
H

Blondiner kan  Big Grin
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#15
Hey m@x

Nu syntes jeg det bliver ubehageligt?

Pingvinen?
Svar
#16
(31-03-2019, 03:44 AM)Pingvinen Skrev: Hey m@x

Nu syntes jeg det bliver ubehageligt?

Pingvinen?

Ikke forstået !!!!

Er du blevet krænket fordi du er blond ?

Min blonde kone kan ikke finde vej. Hun har negativ stedsans. Kørte en gang 80 km efter hø til hestene, selvom bonden kun bor 9 km væk  Huh
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#17
Ser ud til at der bliver mulighed for lidt fiskeri, ja dybthavsfiskeri, noget jeg har drømt om hele mit liv, en sværdfisk, guld makrel eller måske en tunfisk, lige dette tænder mig.

Ja jeg har ikke pakket endnu, skal jo ikke ha våben med, så jeg tror jeg er i god tid.

/Rolin

En ting jeg kan sige med sikkerhed er at jeg kommer ALDRIG i mit liv til at skyde en pingvin, elefant, leopard eller en tiger.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#18
[Image: 8-E128348-FAAD-4-E18-8062-1480-C4-C49-C25.jpg]
Hvorfor ikke starte turen i Lounge med en gin og Tonic, flyet er alligevel 1 time forsinket, vende tilbage i morgen når jeg lander med lidt flere oplysninger, men ja jeg skal på fuglejagt, så langt har i gættet rigtigt.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#19
The drink of the Empire!
H
Hogmeister
Svar
#20
(31-03-2019, 09:33 PM)Rolin Skrev: Ser ud til at der bliver mulighed for lidt fiskeri, ja dybthavsfiskeri, noget jeg har drømt om hele mit liv, en sværdfisk, guld makrel eller måske en tunfisk, lige dette tænder mig.

Ja jeg har ikke pakket endnu, skal jo ikke ha våben med, så jeg tror jeg er i god tid.

/Rolin

En ting jeg kan sige med sikkerhed er at jeg kommer ALDRIG i mit liv til at skyde en pingvin, elefant, leopard eller en tiger.

Alle fire kan da spises, så hvorfor ikke Big Grin Big Grin Big Grin .

Naa, Tigeren lader vi gå, mit drømme job må være dyrepasser i Knuthenborg tigerpark. Tongue 

Mvh

Santo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)