Afstemning: Hvilken beretning syntes du fortjener at vinde
Denne afstemning er lukket.
Fasan "Elgjagten"
8.70%
2 8.70%
JCK "Mopa"
4.35%
1 4.35%
RKN " Den gamle Husquarna"
8.70%
2 8.70%
Lars ML "Slyngeljagten"
17.39%
4 17.39%
BORYX "En kedelig mandag"
21.74%
5 21.74%
Lars ML "Jagtrejsedagbog fra Skotland
39.13%
9 39.13%
Total 23 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afstemning til konkurrencen om en gratis grisejagt hos Rolin
#1
Så er tiden rindet ud for at indsætte flere jagtrejseberetninger. Vi skal have fundet en vinder og det skal være jer, kære formænd, der skal afgøre slaget.

Afstemningen løber i 14 dage fra nu. 
Held og lykke til de dygtige skribenter 

Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Jeg stemmer på. " slyngel jagt " skrevet af Lars M L.
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#3
Er det ikke lidt nasset, at stemme på sin " egen " jagt fortælling ????
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
(05-03-2019, 08:28 PM)klokker Skrev: Så er tiden rindet ud for at indsætte flere jagtrejseberetninger. Vi skal have fundet en vinder og det skal være jer, kære formænd, der skal afgøre slaget.

Afstemningen løber i 14 dage fra nu. 
Held og lykke til de dygtige skribenter 

Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard

Nu er det sådan, at det sikkert er mig der ikke kan finde ud af, at følge med i afstemningen. Der er måske ingen der stemmer.
Hvis der ikke er nogen der afgiver deres stemmer, er det måske "Klokker" skriver, at vinderen bliver fundet ved lodtrækning.

Venlig hilsen

JCK
Svar
#5
Hej JCK
Afstemningen er øverst på siden.
Venligst
KLOKKER
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#6
(10-03-2019, 03:57 PM)klokker Skrev: Hej JCK
Afstemningen er øverst på siden.
Venligst
KLOKKER

Den sidste linje i mit forrige indlæg er ikke tydeligt formuleret. Det undskylder jeg.

Det jeg mener er, at Klokker i regelsættet skriver, at der vil blive lodtrækning imellem de indsendte beretninger. Jeg henviser til tråden.

Derfor forstår jeg ikke, at der nu er tale om en afstemning.

Venlig hilsen

JCK
Svar
#7
Åhh så tror jeg at jeg forstår JCK

I konkurrencebetingelserne står der:

Konkurrencen slutter 1. marts 2019

Derefter vil de beretninger, der lever op til konkurrencebetingelserne blive lagt i en pulje og der vil blive igangsat en afstemning bland brugerne herinde om hvilken beretning, der fortjener at blive præmieret"



Så jeg tænker ikke vi gør noget galt.

Når det så er sagt, så kan jeg godt se i mine efterfølgende indlæg, hvor jeg tilskynder til deltagelse, at jeg har formuleret mig forkert, så der kan opstå misforståelser. 

Talen om lodtrækning i det hele taget skyldtes, at vi havde vanskeligheder med at få systemet til at oprette selve meningsmålingen.
Jeg tænker det er derfor jeg har skrevet forkert.


Hvorom alting er. Det lykkedes for os at oprette en afstemning/meningsmåling, så der er tale om en afstemning helt i tråd med de oprindelige konkurrencebetingelser. 
Venligst

Admin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#8
(10-03-2019, 08:47 PM)klokker Skrev: Åhh så tror jeg at jeg forstår JCK

I konkurrencebetingelserne står der:

Konkurrencen slutter 1. marts 2019

Derefter vil de beretninger, der lever op til konkurrencebetingelserne blive lagt i en pulje og der vil blive igangsat en afstemning bland brugerne herinde om hvilken beretning, der fortjener at blive præmieret"



Så jeg tænker ikke vi gør noget galt.

Når det så er sagt, så kan jeg godt se i mine efterfølgende indlæg, hvor jeg tilskynder til deltagelse, at jeg har formuleret mig forkert, så der kan opstå misforståelser. 

Talen om lodtrækning i det hele taget skyldtes, at vi havde vanskeligheder med at få systemet til at oprette selve meningsmålingen.
Jeg tænker det er derfor jeg har skrevet forkert.


Hvorom alting er. Det lykkedes for os at oprette en afstemning/meningsmåling, så der er tale om en afstemning helt i tråd med de oprindelige konkurrencebetingelser. 
Venligst

Admin
Helt OK forklaring.

Vh.

JCK
Svar
#9
SÅ ER DER KUN FEM DAGE TILBAGE Husk at få stemt på jeres foretrukne beretning. 20 stemmer er sgu lidt småsørgeligt
Big Grin Big Grin Wink
Kom frisk allesammen
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#10
Kære alle
VTF´s konkurrence om en grisejagt for to Hos Rolin i Sverige er tilendebragt.

Vinderen blev med 9 stemmer og dermed næsten 40%af stemmerne, Lars ML med hans "jagtrejsedagbog fra Skotland"

Der skal lyde et kæmpe tillykke herfra med ønsket om en hyggelig og forhåbentlig udbytterig tur til det svenske hos Rolin.
Vi vil se meget frem til en beretning fra dig når turen er overstået

Vinderen vil blive kontaktet direkte

Venlig hilsen
Admin-teamet
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#11
(08-03-2019, 02:09 AM)rkn Skrev: Er det ikke lidt nasset, at stemme på sin " egen " jagt fortælling ????

Det har du vel heller ikke - du påstår da du har stemt på Lars Tongue Big Grin
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#12
(20-03-2019, 12:46 PM)klokker Skrev: Kære alle
VTF´s konkurrence om en grisejagt for to Hos Rolin i Sverige er tilendebragt.

Vinderen blev med 9 stemmer og dermed næsten 40%af stemmerne, Lars ML med hans "jagtrejsedagbog fra Skotland"

Der skal lyde et kæmpe tillykke herfra med ønsket om en hyggelig og forhåbentlig udbytterig tur til det svenske hos Rolin.
Vi vil se meget frem til en beretning fra dig når turen er overstået

Vinderen vil blive kontaktet direkte

Venlig hilsen
Admin-teamet

Mange tak. Jeg har længe drømt om at skyde en gris, som jeg kan spise. Måske lykkes det hos Rolin.
Mvh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#13
Tillykke Lars, det var en fin fortælling. Det var super med de løbende beretninger “live” fra turen.

Men kun 23 afgivne stemmer ialt, det er et snævert felt der frekventer VTF efterhånden....
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#14
Tillykke med sejren, Lars
Knæk og bræk i Sverige.

Vh.

JCK
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)