Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aludæmper i skydebiogaf?
#1
Jeg var i skydebiograf i går, hvor en kunde mødte op med en aludæmper, som personalet ikke var meget for at lade ham skyde med. Han fik lov, men på eget ansvar(han valgte at afmontere).
Han påstod at sælgeren havde lovet ham, at det sagtens kunne tåle 100+ skud i løbet af en time. 
Der er formodentlig sket noget med udviklingen af dæmpere i løbet af de seneste år. Men en aludæmper og mange skud på kort tid.
Hvad mener forum?
Hvorfor kan livets problemer ikke ramme en, når man er 17 og ved ALT
Svar
#2
(09-03-2019, 12:16 AM)kalak Skrev: Jeg var i skydebiograf i går, hvor en kunde mødte op med en aludæmper, som personalet ikke var meget for at lade ham skyde med. Han fik lov, men på eget ansvar(han valgte at afmontere).
Han påstod at sælgeren havde lovet ham, at det sagtens kunne tåle 100+ skud i løbet af en time. 
Der er formodentlig sket noget med udviklingen af dæmpere i løbet af de seneste år. Men en aludæmper og mange skud på kort tid.
Hvad mener forum?

Hvilken skydebiograf var det i ? De trænger til at få opdateret deres opfattelse.

Jeg kører på femte år med samme alu lyddæmper og er i skydebiograf 5-6 gange om året hvor jeg hver gang skyder 80-100 skud.

Her en stress test hvor kadencen er noget over normalt skydebiograf tempo 

https://youtu.be/LsyfWO4uIRI
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)