Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DOF
#1
Indledningsvis vil jeg lige pointere, jeg ved der findes mange forskellige holdninger til forfatteren af denne artikel. 
Både positive og måske især negative.
På trods af dette vover jeg alligevel et øje og opfordrer til at læse dette glimrende indspark i debatten/kampen mellem jægere og fugleelskere

Husk at holde en god tone hvis I kommenterer både overfor DOF og i forhold til forfatteren 

https://jhogh.wordpress.com/2019/03/17/d...vittighed/
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
(17-03-2019, 02:09 PM)klokker Skrev: Indledningsvis vil jeg lige pointere jeg ved, der findes mange forskellige holdninger til forfatteren af denne artikel. 
Både positive og måske især negative.
På trods af dette vover jeg alligevel et øje og opfordrer til at læse dette glimrende indspark i debatten/kampen mellem jægere og fugleelskere

Husk at holde en god tone hvis I kommenterer både overfor DOF og i forhold til forfatteren 

https://jhogh.wordpress.com/2019/03/17/d...vittighed/
Han har jo ret, alt andet lige. Når det er sagt, man skal nok ikke pege fingre for meget eller kaste sten, når man selv render rundt som reklamesøjle eller skiltemand. Der er mange måder at kradse penge ind.

My 5 cent.
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#3
UHA, faa mig ikke igang. Jeg skal nok være saa urban som mulig og holde en god tone med min mening om den bladsmører, og hvor lavt han sætter baren for at 'kradse penge ind' Han har ihverfald svært ved at betale for et godt stykke arbejde udført, netop for at fremme hans karriere......................... Aldrig igen!
H
Hogmeister
Svar
#4
Skal vi ikke bare forholde os til artiklen?
Jeg aner ikke, hvad Jens Ulrik Høegh har gjort, og det er, i min optik, irrelevant i denne sammenhæng.
Svar
#5
Godt meldt KKA
Netop min pointe. Artiklen belyser på fineste vis en stigende tendens hvor jægerne/våbeninteresserede står på mål for en uhyrlig skræmmetaktik.
I dette tilfælde er det DOF, men det kunne ligsåvel være rabiate veganergrupperinger eller naturfredningsforeninger i forskellige afskygninger.

Jeg selv står med et ben i hver lejr. For på den ene side mener jeg bare absolut ikke vi skal gemme os. Jeg mener vi med lødig retorik og høj jagtmoral med etikken i højsædet bør være stolte af jægerhåndværket. Med det mener jeg,  at vi IKKE skal gemme os. 
Vi skal poste billeder af vores parader og vi skal vise, at vi er stolte af vores helt og aldeles ordentlige og naturlige hobby. 

På den anden side mener jeg samtidigt, at man ikke behøver provokere de mange, der slubrer "drabsbilleder" af blodtørstige jægersmænd/kvinder, der stolt fremviser deres dræbte/hovedskudte "bambier"eller Cecil-løver

Hvad er den gyldne mellemvej her. For vi bliver nød til at tage stilling.... Ellers er min dystre spådom, at alm. Jagt som vi kender det, går en hård fremtid i møde.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)