Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Er der en i det Svenske der vil hjælpe med en US ordre.
#1
Formænd i det svenske.

Jeg er ved at restaurere en Browning Auto 5, Sweetsixteen fra 1963, og forskæftet står måske ikke til at rede, godset i Browning forskæfter er generelt meget tynde i godset. Derfor er jeg ved at forstærke det indvendigt med papirs tynd glasfiber dug og epoxy - hvis det ikke lykkedes er det eneste alternativ Boyds Gunstock.


Boyds Gunstocks sender jo ikke ordre til Danmark selv om det er til en haglbøsse og under 100 US$ (af ukendte årsager, men jeg tror at PostNord Danmark kan være "den naturlige forklaring"), men det gør de til Sverige.


Derfor, er der en venlig sjæl i det svenske der er villig til at bestille et forskæfte til en Browning Auto-5, kaliber 16 i "plain" US valnød, til den formidable sum af 57 US$, ex fragt. Betaling forud af total beløbet er en selvfølgelighed.


Med venlig hilsen Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#2
Hej THORLAK
Med fare for at kapre tråden, så kunne jeg meeeeget godt tænke mig at få en ordre med i den pakke. Jeg mangler et forskæfte, ligeledes til en auto5, men til kaliber 12 ligeledes i plain amerikansk valnød.
Så kan vi dele portoen.
Giv en melding, hvis det kan lade sig gøre og hvis du finder en, der gider bøvle med at lave ordren.
Klokker
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#3
@Thorlak
@Klokker

Ring.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#4
(19-03-2019, 10:59 PM)Rolin Skrev: @Thorlak
@Klokker

Ring.

/Rolin

Tak, Rolin Smile

Jeg vender frygtelig tilbage. Har lige funden de her italienske røvere og hvis det er "rigtig" valnød er det en mulighed trods prisen.
https://www.stockandforendforshotgun.com...16-20.html

Klokker, de har også til kaliber 12 og 12 mag. Hold hestene indtil jeg har fået fat i dem.

Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
@Thorlak

Der er også Eric A her på forum der bor i Staterne, måske han vil hjælpe.

Mvh

Santo
Svar
#6
(19-03-2019, 01:33 PM)klokker Skrev: Hej THORLAK
Med fare for at kapre tråden, så kunne jeg meeeeget godt tænke mig at få en ordre med i den pakke. Jeg mangler et forskæfte, ligeledes til en auto5, men  til kaliber 12 ligeledes i plain amerikansk valnød.
Så kan vi dele portoen.
Giv en melding, hvis det kan lade sig gøre og hvis du finder en, der gider bøvle med at lave ordren.
Klokker

Klokker, har modtaget forskæftet fra italienerne idag, det er fine grejer og det passer. Jeg har valgt at få det ubehandlet og uden nedskæringer. Det tog lidt tid og jeg havde fat i dem et par gange, de sender med DHL.
Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)