Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bipod til Sauer 404
#1
Hej

Har for et par måneder siden købt mig en 404. Fik en original Sauer bipod med til den. (Den javelin laver til 4000) Har nu fået klemt et par hundrede eller tre igennem røret... er på alle måder glad for riflen, MEN jeg er godt nok skuffet over den fine dyre bipod... bevares den virker som den skal rent mekanisk, men min gamle Harris var at meget mere stabil. Den nye kan ikke engang holde riflen når det skal markeres. Må sige, at den til prisen, skuffer enormt. Har i dag kigget på en neopod, som virker fin omend meget let. er der nogen har erfaringer med denne? Eller  som kender til andre bipods, som passer på en 404 iden at bore en stud i?
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#2
Jeg har haft en neopod, den var udemærket.
Utroligt let! Virkede rimeligt solid, jeg tror jeg ville have haft svært ved at ødelægge den.
Se evt thlr's test på YouTube https://youtu.be/-iueej_n1CI Smile
Jeg ved ikke hvordan den er sammenlignet med javelin, men min riffel kunne fint stå selv med den, selvom den selvfølgelig ikke er harris stabil.

Solgte den (alt for billigt) da jeg skyder som en hat med støtteben og utroligt sjældent afgiver skud på jagt hvor jeg kunne have brugt dem.
Når jeg er på tur hvor jeg har brug for at holde vægten nede har jeg alligevel rygsæk med. Den bruger jeg i stedet.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)