Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Viperflex - fantastisk service!
#1
Vi er hurtige til at brokke os, når vi får dårlig service - derfor denne positive oplevelse!

Sidste sæson glemte min kammerat sin Viperflex neden for en skydestige en aften i bukkejagten. Da jeg et par uger senere ville sidde i stigen, fandt jeg skydestokken, dog efter at den havde været en tur under brakpudseren fra landmanden. 
Skydestokken var meget medtaget, jeg tilbød min kammerat min Viperflex mens jeg ville forsøge at tape, bøje, file, skrue og male den smadrede skydestok. Jeg fik den tapet så den kunne bruges hele efterårssæsonen - dog kunne den ikke længere justeres i højde pga. knubs fra brakpudseren. 

I midten af maj ville jeg udbedre den lidt mere permanent og kontaktede Viperflex for reservedele. De bad mig istedet sende skydestokken til dem for at undgå forkerte stumper osv. Som sagt så gjort, GLS og så afsted. 
Fem dage senere kom skydestokken retur..... eller dvs. Få dele fra samme skydestok, resten var udskiftet og den er i virkeligheden ligesom ny igen! 

Altsammen U/B!! Det kostede mig kun 49,- kr. til GLS....

Den var muligvis dyr fra ny, men pludselig blev det billigt at købe en dyr original fremfor en billig Kina-kopi. 
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#2
Sælger en del skydestokke, når folk siger at Viper-Flex er dyr, svarer jeg. "Den er nok dyr men du får en skydestok, du vil tage med dig hver gang, du skal ikke bruge flere penge på skydestokke der bare får lov til at stå hjemme"

Har efterfølgende kun fået positive tilkendegivelser om Viper-Flex af kunderne.

Mvh

Santo
Svar
#3
Samme her, var lidt træt af fløjten fra hullerne, ringede og forklarede problemet, kom bare og jeg fik et sæt uden beregning???

Have a Nice Day, Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#4
(15-06-2019, 06:43 PM)THORLAK Skrev: Samme her, var lidt træt af fløjten fra hullerne, ringede og forklarede problemet, kom bare og jeg fik et sæt uden beregning???

Have a Nice Day, Thorlak

Hvad er forskellen siden den nye ikke fløjter ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
(15-06-2019, 07:36 PM)CP Skrev:
(15-06-2019, 06:43 PM)THORLAK Skrev: Samme her, var lidt træt af fløjten fra hullerne, ringede og forklarede problemet, kom bare og jeg fik et sæt uden beregning???

Have a Nice Day, Thorlak

Hvad er forskellen siden den nye ikke fløjter ?

Fløjten er sparet væk.  Big Grin Big Grin 

Venlig hilsen

JCK
Svar
#6
Hej Formænd.

Nu har jeg haft ret travlt de sidste tre år, så tiden her på vtf har været nedjusteret.

Faktisk var mit sidste login 22/10-18

Men når man så bladrer lidt i de seneste opslag, så blev jeg oprigtig glad, da jeg så dette indlæg.  

Tak for roserne.
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)