Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forskæfte til fuldskæftet riffel købes
#1
Da jeg skal have ombygget min halvskæftede Harrington & Richardson enkeltskudsriffel til fuldskæftet - eller i hvert fald have forlænget forskæftet væsentligt - er jeg er køber til forskæftet til en fuldskæftet riffel.
****************************************
Mvh. Søren
Svar
#2
Hvis du er meget heldig, så dukker der noget op, her: http://www.gunstocksinc.com/web_pages/Odds-n-Ends.htm

Du kan også kontakte dem, og se, om du er heldig. (Og om de vil levere, ud af USA)

Andre steder på nettet nævner de, at H&R med Mannlicher Style kolbe, kun er produceret, i et meget ringe antal, så chancen for at finde en, i DK, er nok mikroskopisk.
Du skal enten være heldig, og finde en, 3d'je parts, eller snitte en, selv.
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#3
(15-06-2019, 05:00 PM)JRexA Skrev: Hvis du er meget heldig, så dukker der noget............ 3d'je parts, eller snitte en, selv.

Tak for dit svar  Smile

Har tæsket linket og Google igennem i 1½ time uden brugbart resultat. Så det må blive et 3.-parts skæfte, som jeg tilretter, da jeg hverken har faciliteterne eller evnerne til at snitte et selv, - hvis altså der er nogen, der har et til salg   Rolleyes
****************************************
Mvh. Søren
Svar
#4
Søren - hvor bor du, jeg kender flere der kan gøre jobbet
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#5
Jeg bor i Næstved.
****************************************
Mvh. Søren
Svar
#6
(17-06-2019, 09:55 AM)Søren Skrev: Jeg bor i Næstved.

Tænkte det nok - dem jeg kender er her i det midt/ sydjyske
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)