Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gul Og Gratis
#1
Så er der også bøvl hos gul og gratis vedrørende køb og salg af våben. 
G&G app'en er lukket for køb og salg af våben 
Hesselager Vil du opdatere??
Klokker
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Jeg fik følgende besked fra Gul og gratis support i går..

Da vi fik en varsel fra Apple i dag om, at vi skulle tage alt der omhandler våben af vores app, ellers ville de lukke ned for hele appen, så var vi nødt til at tage den hurtigste løsning, som lød på, at vi tog den fra begge platforme (Android + iPhones). 
Vi regner med at genetablere det på AoS (Androids) hurtigst muligt, men da der p.t. er sommerferie, så kan det desværre tage lidt tid.
Vores apps er nemlig designet til at skulle være ens. 

Vi regner også med at forhandle med Apple om denne nye regel, da vi ikke mener, at den er lavet på baggrund af danske vilkår. 

Jeg kan desværre ikke give dig en deadline for, hvornår vi regner med, at det kommer retur på hverken af platformene, da vi kun lige har fået det at vide ved udgangen af i dags arbejdstid. 

Vi forsætter annonceringen på hjemmesiden (også den mobile hjemmeside) med våben og dets tilbehør. 
Jeg vil derfor anbefale, at du nøjes med denne indtil videre.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#3
Jeg har i dag testet App'en fra Gul og gratis igen, og nu virker jagtdelen igen fra en Android tlf.
Så helt tabt sutten har de dog alligevel ikke.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#4
Elsker alle mine appel produkter, men det er nu lidt træls at der kommer så meget politik ind over som resultere i dette tåbelige tiltag.
De burde være glade for at kunne register hvem der køber,sælger eller interessere sig for våben, så man kam finde tosserne inden de laver ballade.
Mvh.
Morten
Svar
#5
hader efterhånden alle de inkompetente fjolser + private firmaer ( facebook /appel / android / EU / og håbløse politiker og deres djøffer ) som vil bestemme hvad vi skal se mene og bestemme hvad jeg har lyst til
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)