Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ETA 8/10-2019
#1
Som jeg skrev i min sidste rejseberetning, så er det ved at være på tide at pakke kuffert og riffel.

Allerede inden jeg har fået vasket tøjet fra sidste tur, dumper der en SMS ind på mobilos.

We wish to inform you that your flight will now be operated by Ashole Air. The departure time, flight number and booking reference is the same. We regret to inform that the inflight entertainment is limited on this flight. We are sorry for the inconvenience. If you need assistance, please get in touch with our Customer Care team to discuss your options. You can contact us on, Other conditions may apply to tickets booked as part of a package or booked through a travel agency. Kind Regards, Another ashole Airlines Company.

Jeg fik da godt nok lige ringet til kundeservice, jo dette var ikke en aprilsnar, jeg er booket på en old gammel 747 uden den service jeg har betalt for, men da jeg skulle flyve first class, så kunne jeg annullere rejsen og få alle pengene tilbage, det tog kun 1 min så var denne rejse annulleret.
Jeg stod nu med en jagtrejse som har været planlagt i over 1 år uden fly billet, så fat i mobilos, jeg skal rejse med våben og det er desværre ikke alle der kan/vil det, men pludselig kom jeg i tanke om en formand der havde tipset mig om et flyselskab han selv har rejst med flere gange, fik hurtig fat i deres kundeservice og forklaret mit dilemma, vupti og jeg havde booket en ny billet, til samme pris som jeg havde betalt til det andet flyselskab, der gik 4 dage så fik jeg pengene retur.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Sikke en start...
Håber, at det går planmæssigt derfra!
Knæk og bræk
Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#3
Sådan en start må betyde jagtlykke..

Knæk og bræk

Michael
Svar
#4
På vej, med 1 times forsinkelse.

[Image: 99-E86118-75-E3-45-A1-BD44-2-CD4-DBFE80-B2.jpg]

[Image: FF7-A7-A8-D-26-C4-446-E-B845-A103-A33-F556-A.jpg]
Ja, hvorfor ikke, skal ikke på jagt før i morgen, hvis jeg ikke er for træt.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
Er flyet landet?
Knæk og bræk
Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#6
Jep lander og lettet igen, totalt 11 timer i luften så jeg er lidt træt.
Jeg har som sidste jæger skudt på dette sted, så nu pakker vi sammen og rejser til en nyt sted på fredag.
Jeg vender tilbage når der er noget nyt.

Et lille hint er at det under dagen i dag var + 28 grader, men i morgen er der lovet -5 og snestorm, stilhed før stormen.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#7
Elk i Rocky Mountains?

Vh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#8
Boone, Pueblo, Colorado.
[Image: 56-E00-FDE-A129-49-B5-865-C-A1-B82-ADB8724.jpg]

[Image: 22-CED166-61-C7-44-BE-AB59-CC0285383-A3-D.jpg]

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#9
En speed-goat?
Er ikke kender, men ser meget stor ud. Det gør det som regel fra din side....

Tillykke Flemming

Mvh

Michael
Svar
#10
Hej Flemming
Hvad sker der???
Vi mangler en god fortælling

Mvh

Michael
Svar
#11
Fantastisk. Tillykke
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#12
Er kommet frem til Ranchen hvor jeg skød en speed goat (pronghorn) sidste år, jeg er inviteret af ejeren (John) til at prøve at skyde endnu en speed goat, denne gang skal jeg kun betale for min licens.
Efter morgenmaden tager John mig med i en side by side (lille terræn køretøj), vi får hurtig kontakt med en gruppe dyr, men ingen buk som John vil have skudt, vi fortsætter turen og ser en gruppe med en god buk, men selv og vi prøver i et par timer at liste os ind på dem er de et skridt foran os hele tiden.
Vi stopper for at få et overblik over situationen, da der pludselig kommer en buk gående langs kreatur hegnet, John syntes at den er lige i underkant, jeg bruger lidt tid på at studerer bukken, han kommer tættere og tættere på os, jeg ser at det ikke er et normalt trofæ, beder John om at lige se på den en gang mere.
Skyd den siger John det er en “non typical buck” jeg får riflen op i min nye Viper Flex, får fundet bladet og skudt, bukken forsvinder i den høje vegation, vi bruger 5 min. På at finde den, John er glad for jeg brugte tid på at studere den.
Vi afslutter dagen med nogle gode GT’er.

Næste morgen bliver vi enige om at pakke sammen og se at komme afsted inden snestormen rammer os, men vi kommer ikke langt for der er sne, vi kører i snestorm de næste 300 km, inden vi kommer ud til blå himmel, tager en overnatning i Grand Junction inden vis skal mødes med de andre for at tage turen op til Campen

Sidder nu på et meza i Grand Junction og venter på at solen skal gå ned, det er der og inden solen står op, at muligheden for at se elk er, når de går fra deres dagsleje og ud for att fylde vommen, de er ude hele natten.
Vejret er alt for fint, fuldmåne, høj sol fra en klar blå himmel, dags temp. Ca. +20 ned til 0 om natten, så ikke lige det bedste vejr, havde håbet på at den koldfront som ramte vores område i torsdags med masser af sne ville blive ligge, men nej alt for godt vejr, dyrene rører sig knapt noget.

Onsdag
Sidste jagtdag, vi har kun adgang til området under 1st. Rifle 5 jagtdage totalt.
Det er sen eftermiddag, er tilbage hvor jeg sad i går aftes, jeg havde dyr i bevægelse inde i det tætte egeskrub, ja det er egetræer der ca. Er 70-80 år gamle men kun 4-5 meter i højden, her kan en hel rudel elk gemme sig uden at man kan se dem, chancen for skud er når de skal til og fra  hvilestedet.

Vejret i dag + 25 høj sol, ingen vind, ikke lige det bedste vejr.
Der er blevet skudt forbi til 2 forskellige dyr, Det er også de 2 eneste dyr der er set ud over enkelte hun dyr.

I morgen skal jeg lige forbi Delta og kigge lidt på et par ældre biler vi så på vores gennem rejse fra Pueblo til Grand Junction, hvem ved måske kan man finde et pænt lig, herefter lige en overnatning hos min guide inden jeg foyer hjem fredag, pga. Det lort med mit første flyselskab flyver jeg med Icelandair, ikke fordi jeg er imponeret over pladsen på turen fra Reykjavik til Denver, sædet kunne knapt lægges ned, hvilket havde været rart på en knap 8 timers lange rejse, det fly jeg fløj med fra København var langt bedre, har skrevet til dem for at få en forklaring på dette.

/ Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#13
Hej Flemming

Hvordan gik resten af turen?
Vh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#14
Fint jeg så intet, købte ingen bil, fløj hjem til en syg hund, så livet er det samme som da jeg tog afsted, men alt i alt en fed tur.


/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)