Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtinvitation for plantedag.
#61
Jeg vil give Klokkern 100% ret, mange tak for en helt fantastisk dag, både jagten og det gode selvskab, også tak for det specielle indslag hos “Hollænderen” dem der var med vil vide hvad jeg mener.
Tak CP også for det store forberedende arbejde med mad og jagttårne, en anden ting som helt klart skal takkes for er det kæmpe arbejde som hundeførere, drivere og hundene udførte, uden dem havde det ikke været muligt, alt i alt en dejlig dag i naturen som jeg aldrig glemmer.
Jeg løfter på hatten
Marion/Leif

MEGET MÆRKELIGT JEG SKREV FØRST ET INDLÆG SOM IKKE BLEV LAGT PÅ,SÅ SKREV JEG ET NYT OG PLUDSELIGT VAR DE DER BEGGE TO, JEG LADER BEGGE STÅ BARE FORDI AT DAGEN VAR SÅ FIN AT DET IKKE KAN SKRIVES GOR MEGET.
Svar
#62
jeg siger også mange tank til CP for den fine jagt, hvilket han havde planlagt godt, og var yderst godt veludført!

som klokkeren er inde på i sit meget fine indslag, så var skud statestikken i den ene såt ikke for god ved nogen, men om ikke andet så havde alle det vidst sjovt Smile

så endnu en gang tak til cp og selvfølgelig alle jer andre for jagten og det gode selvskab, plante dagen kan kun blive god!
Svar
#63
I 11. Time: traktorfører søges. 
Jeg har fået planterne, har traktor med hus, varme og radio, 
Traktoren er spændt for planteploven ( som jeg sidder på) , men mangler akut en til at styre traktoren. 
Er der en der kan her i weekenden ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#64
Up-date / opfølgning:
Kunne lave en ny tråd men vælger at fortsætte her så evt. nye kan "følge med"
Pga af Corona hejs m.m. er der ikke blevet plantet - planterne er slået ned /flyttet her i foråret og ser ud til at klare sig fint.
Nu SKAL vi altså igang med plantningen og jeg vil derfor forsøge med endnu en jagt-bytte/plantedag.

Plantedagen bliver d. søndag d. 27. september

Jagt: Lørdag d. 17.10.
Der er i år ingen majs på stykkerne men jeg har en del remisser rundt omkring, så vi kan godt få en dag til at gå.
Desuden er den "alternative" såt ved hollænderen, som han har bedt os om at tage igen.


Tilmelding her i tråden.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#65
(22-06-2020, 12:01 PM)CP Skrev: Up-date / opfølgning:
Kunne lave en ny tråd men vælger at fortsætte her så evt. nye kan "følge med"
Pga af Corona hejs m.m. er der ikke blevet plantet - planterne er slået ned /flyttet her i foråret og ser ud til at klare sig fint.
Nu SKAL vi altså igang med plantningen og jeg vil derfor forsøge med endnu en jagt-bytte/plantedag.

Plantedagen bliver d. søndag d. 27. september

Jagt: Lørdag d. 17.10.
Der er i år ingen majs på stykkerne men jeg har en del remisser rundt omkring, så vi kan godt få en dag til at gå.
Desuden er den "alternative" såt ved hollænderen, som han har bedt os om at tage igen.


Tilmelding her i tråden.

jeg er klar begge dage Smile
De er skrevet i kalenderen Smile
Svar
#66
Jeg er også på begge dagene.
Hvis jeg ved en go uges tid før hvor mange vi bliver, skal jeg nok have jagtradioer med til alle kan låne.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#67
Ja tak til begge dage.
Sidste års jagt var en forrygende dag, så det vil jeg ikke gå glip af.
KLOKKER
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#68
(22-06-2020, 11:05 PM)klokker Skrev: Ja tak til begge dage.
Sidste års jagt var en forrygende dag, så det vil jeg ikke gå glip af.
KLOKKER

Så må vi jo se om du bliver taget til nåde - start med at love, at du aldrig vil slå mig i feltskydning  Big Grin
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#69
(23-06-2020, 12:05 AM)CP Skrev:
(22-06-2020, 11:05 PM)klokker Skrev: Ja tak til begge dage.
Sidste års jagt var en forrygende dag, så det vil jeg ikke gå glip af.
KLOKKER

Så må vi jo se om du bliver taget til nåde - start med at love, at du aldrig vil slå mig i feltskydning  Big Grin

Love at jeg ikke vil slå dig i feltskydning.. ..     Big Grin
Mig bekendt plejer det faktisk at være dig, der slår mig... . Tror faktisk kun det var til den DGI skydning jeg fik dig.  Big Grin Cool
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#70
Vi må til at have tråden livet op igen - der er ikke så længe til. 
I år skal der laves en del kryb-plantning, det er ikke sikkert I har prøvet det før. 
Forklaring på dagen.  Cool
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#71
Jeg glæder mig faktisk. Sidst vi alle var samlet var rigtigt hyggeligt.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#72
(31-08-2020, 09:59 AM)klokker Skrev: Jeg glæder mig faktisk. Sidst vi alle var samlet var rigtigt hyggeligt.

du ikke den eneste sidste års jagt, var et af årets højde punkter hvad jagt angår, så det godt det ikke er længe til mere, men arbejdsdagen bliver formentlig mindst lige så god Smile
22lr, 6,5x55, 7x57R, 308w, 308nm, 8x57js, 9,3x62, 9.3x64

Svar
#73
Jeg kommer selvfølgelig også til plantedagen.

Med det selskab der var til sidste års jagt, kan det vidst ikke gå helt galt.
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)