Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Halvauto riffel tilladelse
#1
Jag overvejer en halvauto riffel, men hører flera sige at det er problematiskt med tilladelserne, passer det eller kan man søge og få en tilladelse i dagens Danmark?.
Svar
#2
halløj min ven
det er ikke det store problem: caliber i grisestørrelse og for en fremtidssikring ikke militærudseende.
du vil få et brev hvorfor du ønsker en halalauto. det besvarer du med formålet drivjagt i udlandet, så skulle tilladelsen gerne komme i hus.
( at det så kreperer mig at denne fremgangsmåde bruges til en del rifler der aldrig kommer på jagt er en anden sag  Angry )
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
(26-10-2019, 07:38 PM)STROM Skrev: halløj min ven
det er ikke det store problem: caliber i grisestørrelse og for en fremtidssikring ikke militærudseende.
du vil få et brev hvorfor du ønsker en halalauto. det besvarer du med formålet drivjagt i udlandet, så skulle tilladelsen gerne komme i hus.
( at det så kreperer mig at denne fremgangsmåde bruges til en del rifler der aldrig kommer på jagt er en anden sag  Angry )

Tak Strom, jeg overvejer det mest på grund af at der er dage hvor mine gigt besatte fingre ikke helt vil som jeg vil og mener at det ville være til hjælp.
Svar
#4
........... Og hvilket antal skud bliver den saa plomberet til?
Her maa vi have 5-skuds magasiner
H
Hogmeister
Svar
#5
ingen plombe hvis formålet er udlandsjagt. hvis det er til dansk jagt må magasinet kunne indeholde 1 patron, altså totalt 2 skud i bøssen
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Marion Morrison,


Har lige stået. her i weekenden, hos Berggren's i Alvesta og savlet over 3-4 stykker Browning BAR (308W, 30-06 og 9,3x62) til under 6,000 Svkr. (pt 0.7 Dkr. til 1.0 Svkr).

mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#7
(28-10-2019, 11:03 AM)THORLAK Skrev: Marion Morrison,


Har lige stået. her i weekenden, hos Berggren's i Alvesta og savlet over 3-4 stykker Browning BAR (308W, 30-06 og 9,3x62) til under 6,000 Svkr. (pt 0.7 Dkr. til 1.0 Svkr).

mvh Thorlak

Ja en MEGET favorabel kurs og pris,jeg må ind på deres side og se mig om, Tak.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)