Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adskillelse af löbssät på haglgevär
#1
Jeg skal adskille er löbssät på et (meget) gammelt dobbeltlöbet haglgevär. Jeg formoder, at det er tinloddet. Hvordan griber jeg bedst sagen an, uden at ödelägge piberne? Skal hele l...... bare ha' med den störste gasflamme eller skal lodningerne tages i en bestemt räkkefölge, eller....?

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Varm forsigtigt med en "blöd" gasflamme- det er ganske rigtigt loddet med tin. Hvorfor skal du skille det ad hvis det er et "meget gammelt" gevär? Er der samlervärdi på det? Så er det måske bedre at lade det väre i fred- eller er det bare gammelt? Hvis du skal reparere en lodning som har revnet skal du ikke skille det ad- uden bare sätte det op i en fixtur som holder delene på plads- efter nöje rengöring med acetone og salmiak for at få al olje og fedt väk og varme forsigtigt og tilsätte tin som behöves efterhånden som det kryber ind- Hvis du skiller det ad spiller räkkefölgen sikkert ikke nogen större rolle-du skal alligevel have det i en fixtur når du skal lodde det sammen igen.
Obs: Hvis der står Purdey, Boss, H&H eller sådan noget på bössen et eller andet sted annuleres automatisk alt jag har skrevet ovenfor- så går du til nogen som KAN eller sender det til England!!!!!!!!!!!!!
Svar
#3
Jeg skal bruge piberne til noget andet (spörg ikke...endnu..), derfor skal det adskilles - jeg går videre med gasflammen....

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Jeg skal ikke spörge endnu- tänk bare på at de tåler trykket til hvad du nu skal opfinde! så det ikke er en gammel sortkrudtsbösse- se stemplerne under. Skal du have dem helt adskilt og ud af kammerstykket også?
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)