Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
så kan hun lære det...
#1
Konen kom tidligt hjem og fandt sin mand i dobbeltsengen med en meget attraktiv ung kvinde.

Og hun blev ude af sig selv.

"Dit store svin!" skreg hun, "Hvor vover du at gøre dette mod mig -
en trofast hustru, dine børns mor - jeg forlader dig øjeblikkeligt! - og jeg ønsker i øvrigt skilsmisse - her og nu!!"

Manden svarede:

"Slap lidt af, kæreste! - lad mig i det mindste lige forklare det hele!"'

Godt - forklar så! - hvæsede hun, men det bliver så de sidste ord, du siger til mig!"'

Og manden begyndte:

"OK! - jeg var lige gået ind i bilen, da denne unge dame bad om et lift.
Hun så ud til at være lidt nede i kulkælderen og så ganske forsvarsløs ud, så jeg fik medlidenhed med hende og lod hende komme ind i bilen.

Med det samme kunne jeg se, at hun var tynd, snavset og meget dårligt klædt.
Hun fortalte, at hun ikke havde fået noget at spise i 3 dage.

Jeg ynkedes ved hende og bragte hende derfor med her hjem.

Den mad, jeg havde lavet til dig i aftes, som du ikke ville have, fordi
du ikke ville tage på i vægt, gav jeg til den lille stakkel, og hun spiste den med glubende appetit.

Da hun jo også trængte sådan til at blive vasket, foreslog jeg hende, at hun kunne tage et dejligt brusebad, og imens bemærkede jeg, at hendes tøj var snavset og fuld af huller, så det smed jeg simpelthen ud.

Da hun så intet tøj havde mere, gav jeg hende de designer-jeans, jeg gav dig sidste år, og som du ikke ville tage på, fordi de var alt for snævre.

Jeg gav hende også det undertøj, jeg forærede dig i bryllupsgave, som du heller ikke ville bære, fordi jeg overhovedet ikke havde nogen smag.

Den sexede bluse, min søster gav dig til jul, gav jeg hende også. Du ville jo alligevel ikke have den på, da du jo ikke kan udstå hende - og støvlerne, du købte i den der dyre boutique, men ikke ville trække på, fordi din kollega havde et par magen til, fik hun også."

Manden tog en hurtig dyb indånding og fortsatte:

Hun var ganske overvældet over min hjælp, og da jeg fulgte hende til døren, vendte hun sig imod mig og spurgte:

Har du ellers andet, din kone ikke bruger. ????
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Manden skal begraves på fredag.....
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)