Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
corona
#1
Er Coronavirus bare en influenza med et smart navn ??
mvh
Svar
#2
Coronavirus eller covid-19 er ikke bare et smart navn for influenza, det er et smart navn for alle der vil piske en stemning op.

Bevares man skal selvfølgelig tage sine forholdsregler, men med måde.

Mvh

Santo

P.S. Det er ikke særligt klogt eller smart at hoste eller nyse nogen i ansigtet i dette forår.
Svar
#3
Hey Santo
Der kan jeg fortælle dig at her tordner corona'en frem. Her i byen er vores kommunale ishockey arena blevet ombygget til et lighus. Så jeg tror det er på tide at folk tager denne 'influenza med et smart navn' alvorligt
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#4
(06-04-2020, 04:16 PM)hogmeister Skrev: Hey Santo
Der kan jeg fortælle dig at her tordner corona'en frem. Her i byen er vores kommunale ishockey arena blevet ombygget til et lighus. Så jeg tror det er på tide at folk tager denne 'influenza med et smart navn' alvorligt
Hogmeister

@hogmeister

Covid-19 er en influenza og den skal tildels tages alvorligt og for nogle grupper særdeles alvorligt. Når man ser hvordan at US har taklet denne virus og ikke taget deres forholdsregler, da resten af verden brændte, så undrer det mig ikke at det er kommet så vidt "overthere"

For at få de retmæssige sammenligninger skal man sammenligne på procenter og ikke på antal.

Vi har i DK heldigvis været så heldige at landets ledelse har lyttet til sundhedsmyndighederne og vi har derved undgået de store problemer med sygdommen med rettiddig omhu, vi skal dog fortsat være opmærksomme på diverse tegn på sygdom.

Jeg håber at I får det under kontrol eller der findes en vaccine rimelig hurtigt og den bliver gratis til alle.

Mvh

Santo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)