Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rådyrskind og schweiss
#1
Jeg kunne godt bruge et rådyrskind -- eller en stump -- og nogle løb -- og noget schweiss

Til Schweisstræning med min kommende bayerhvalp, inden sæsonen kommer igang og jeg er selvforsynende med den slags igen -- 

Kan evt byttes med ditto vildsvineting
Svar
#2
Hvis du er på facebook kan du prøve at sendr ham her en pb. Han plejer at have en del på lager.
Han står for at arrangere en mængde schweiss-prøver, så han er et orakel inden for området.
https://www.facebook.com/dan.s.vestergaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#3
(10-03-2020, 06:35 PM)klokker Skrev: Hvis du er på facebook kan du prøve at sendr ham her en pb. Han plejer at have en del på lager.
Han står for at arrangere en mængde schweiss-prøver, så han er et orakel inden for området.
https://www.facebook.com/dan.s.vestergaard

Tak for input --- men tro det eller lad være. Jeg er ikke på FB Cool -- 
Ja den slags findes faktisk Wink
Svar
#4
Sig til, hvis jeg skal forsøge at formidle en kontakt.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#5
Hvis du kommer forbi Silkeborg, må du få halvdelen af mit hjemmegarvede rådyrskind. Jeg har vist også et par ekstra klove i fryseren.
Vedr vildtblod vil jeg anbefale dig at kontakte din lokale schweisshundefører. Han kan sikkert henvise til en blod-pusher.
Vh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#6
(11-03-2020, 01:58 PM)klokker Skrev: Sig til, hvis jeg skal forsøge at formidle en kontakt.

Hvis du kender ham og det ikke er bøvlet så kunne det være fedt Shy

(11-03-2020, 09:31 PM)Lars M. L. Skrev: Hvis du kommer forbi Silkeborg, må du få halvdelen af mit hjemmegarvede rådyrskind. Jeg har vist også et par ekstra klove i fryseren.
Vedr vildtblod vil jeg anbefale dig at kontakte din lokale schweisshundefører. Han kan sikkert henvise til en blod-pusher.
Vh Lars

Hej Lars

Tak for input og dit tilbud --- 
Silkeborg er desværre bare et par 100 km for langt vestpå Smile
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)