Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Behandler de stadig våbentilladelser?
#1
Nogen der kan fortælle mig om AC stadig laver tilladelse, eller om det er sat i bero indtil videre.
Svar
#2
Ja det gør de.
Min makker har lige fået sine tilladelser til sin nye Legacy i dag,
Så de producerer heldigvis endnu.
Kunne være man skulle få fingeren ud og få bestilt mig den Legacy når der ikk er nogen der vil af med deres..
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#3
@FrederikR

Våbentilladelser bliver stadigvæk lavet, men dog ikke så hurtigt som før corona. Mig bekendt er en del af medarbejdere er sendt hjem og arbejder hjemme fra, en anden del er overflyttet til andre fungtioner pga af corona.

Forvent længere ventetider på tilladelserne og dog, der sker ikke meget handel med våben pt, så det hjælper også på hastigheden. Med held kan det stadigvæk nåes inden 16 maj.

Mvh

Santo

Edit: våbenkontoret kan ikke kontaktes via telefon, kun pr mail.
Svar
#4
Ok - tak
Svar
#5
Jeg søgte fornyelse af genladetilladelse d.21/3-2020 og har fået papiret i dag med pestnord..
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#6
(01-04-2020, 08:59 PM)Hesselager Skrev: Jeg søgte fornyelse af genladetilladelse d.21/3-2020 og har fået papiret i dag med pestnord..

Hm, og hvilken dato er det nu lige det er idag ?
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#7
(01-04-2020, 09:02 PM)CP Skrev:
(01-04-2020, 08:59 PM)Hesselager Skrev: Jeg søgte fornyelse af genladetilladelse d.21/3-2020 og har fået papiret i dag med pestnord..

Hm, og hvilken dato er det nu lige det er idag ?

Jeg vil også godt skrive den kommer i morgen..  Big Grin
Havde faktisk glemt hvad dato det var...    Blush

(01-04-2020, 09:02 PM)CP Skrev:
(01-04-2020, 08:59 PM)Hesselager Skrev: Jeg søgte fornyelse af genladetilladelse d.21/3-2020 og har fået papiret i dag med pestnord..

Hm, og hvilken dato er det nu lige det er idag ?

Jeg vil også godt skrive den kommer i morgen..  Big Grin
Havde faktisk glemt hvad dato det var...    Blush
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#8
Har uopfordret søgt om fornyelse d. 23/3 med udløb d. 26/4, så får man et rykkerbrev d.2/4 med posten dateret den 31/3 fra Rigspolitiet. Er der ikke nogen i den etat, der taler sammen.

Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#9
1 uge med pestnord + par dage på kontoret..så når de ikke at registere din ansøgn. før systemet (? automatisk?) sender reminder mail (åbenbart 3-4uger før)

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#10
Med fare for at blive opfattet som en sur gammel nar, er jeg så den eneste, der er ved at brække mig over vi er belemret med noget så latterligt ineffektivt som Post Nord. Det er da decideret beskæmmende, at noget så simpelt som at få formidlet et brev skal tage så lang tid.
Jeg er klar over der generelt burde laves en revision af systemet, så vi via vores NemID kan oprette våbentilladelser ved disken hos våbenhandleren.men indtil videre er vi tvunget til det gamle oldnordiske system. Og så finder jeg det da fuldstændigt vanvitittigt at vi i den grad skal være begrænset af Post Nords uduelige service.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#11
PostNord, har ikke noget med ansøgnings tidspunk og dato at gøre, det er direkte elektronisk, og logget hos panik center vest 10:15 på dagen?
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#12
(07-04-2020, 12:23 AM)THORLAK Skrev: PostNord, har ikke noget med ansøgnings tidspunk og dato at gøre, det er direkte elektronisk, og logget hos panik center vest 10:15 på dagen?

Nej det ved jeg godt. Det jeg harcelerer over er, at når alting endeligt er færdiggjort hos politiet, så afleveres brevene hos pest-nord og så går alting i stå. Det er tåbeligt.
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#13
ah ok .. ja mht tilladelser elektronisk..var selv i gang med EU-pas opdatering/forlængelse og der er alt papirgang ene og anden vej (bekostede dog quickbrev hen, ved ikke om det betyder noget i sidste ende)

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#14
Helt enig, når man kan sende bødeforlæg via e-boks, så kan man vel også......
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#15
Status fra politiet.

https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj-...BKWna73u6Q
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#16
Den sidste melding fra politiet er at de er ca 4-5 uger bagefter.

Mvh

Santo
Svar
#17
har lige modtaget en fornyelse med posten i dag  Smile
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#18
(07-04-2020, 08:10 PM)Santo Skrev: Den sidste melding fra politiet er at de er ca 4-5 uger bagefter.

Mvh

Santo

Tja, jeg søgte om fornyelse af en våbentilladelse den 26/2 og venter stadig.
God påske
Vh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)