Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kahles vs S&B
#1
Hvad skal man vælge Kahles 624i  eller S&B pm2 5-25x56
Svar
#2
Du bliver nødt til selv at undersøge det ‘med egne øjne’ ...

Begge er gode kikkerter, men øjne er ikke ens.

Så ligegyldigt hvad vi foreslår, så vil det være et gæt.

Du må selv finde ud af hvilken coatning, det passer bedst til dig.
K&B Claxel Wink




Svar
#3
Jeg er nok “ farvet” da jeg har og bruger S&B PM2 ( har dog også en enkelt Kahles, en ældre 1,5-6)
De “test” jeg har været med til - vi kiggede på samme mål og vurdere “ skarphed” - var vi begge, både ejerne af Kahles og S&B, enige om at S&B var klart skarpest. 
Tror også at evt gensalgspris er bedst på S&B, så jeg vil vurdere der skal være STOR prisforskel for at retfærdiggøre et køb af Kahles fremfor en S&B
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#4
Hej,
Jeg har lige købt en kahles. Jeg synes, at den virker rigtig god. Den er klar og skarp i billedet, klikfast og meget præcis i klikkene. Men der er vel en grund til, at rigtig mange af dem som er rigtig skrappe med en riffel bruger S&B, det er en fantastisk kikkert som har vist sit værd i mange år. Jeg fik en rigtig skarp pris på min Kahles, derfor blev det den. Ellers kunne det lige så godt være blevet en S&B, jeg kunne ikke se nogen mærkbar forskel... og det kan man nok aldrig når man lige står der i butikken...
Som der før er blevet sagt, så er det id og have dem i hænderne og så se hvad der falder dig bedst.
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#5
Sorry Rasmussen45 for offtopic men:

Med stor risiko for at blive modereret vil jeg anbefale en N.........   (Ja det er jo snart påske) Big Grin

Med hvid skive og godt vejr, har jeg ingen problem med at se mine 6,72mm huller på 400m (42xforstørrelse)
"Once upon a time in the West"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)