Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GRS Bifrost
#1
Kære formænd
Jeg har været heldig at finde et GRS Bifrost skæfte til en skarp pris. (Brugt, men som nyt ved en forhandler)
Er der nogen der har erfaringer med at bedde dette skæfte. Det er min TIKKA t3 260ér, der skal ligge deri. 

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen, der har hands-on erfaringer med netop Bifrost skæftet. "Onde" tunger påstår at det er blødt som snot og det vrider sig når man skyder med skidtet.
Venligst
Dan "KLOKKER" Korgaard
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Hej Dan

Jeg har købt et til min riffel og havde forestillet mig at det var mere rigid end det standard plastik skæfte den har fra fabrikken. Jeg er ihvertfald skuffet over stivheden og ville vælge et i laminat hvis det skal være i det prissegment. Jeg har skrevet til GRS vedr. bedding, og de siger det ikke er nødvendigt. (Blaser R8)

Vh Torben
Svar
#3
Smile 
er den såkaldte blødhed ikke kun et problem for liggende skydning med støtteben ??
den skydestilling er jo ikke voldsom relevant til jagt og terrænskydning  Big Grin
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Klokker

Vi skal nok få gjort den stiv :-) ellers er det ikke noget en lyshåret trunte ikke kan gøre noget ved.

Kulfiber er vejen frem, koster gratis for dig
Mvh.
Morten
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)