Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Generalforsamling 2020
#21
(28-04-2020, 05:42 PM)tagergaard Skrev: Med al mulig fare for at blive stemplet som en sur, gammel mand, så har jeg helt vildt svært ved at se, hvorfor foreningen skal betale for enkelt-personers deltagelse i forskellige arrangementer. Det ville i givet fald blive dødsstødet til mit medlemsskab. Med mindre naturligvis, at foreningen også ville betale til min deltagelse i den svenske elgjagt?

tagergaard 

Du er ikke en sur gammel mand som jeg husker det.

Thomas kommer med nogle forslag, så må bestyrelsen tage det op hvad der er relevant og rigtigt at gøre, og ikke mindst stå til ansvar for det. 


Pengene kommer jo ikke til at sprøjte ud af kassen, og jeg er sikker på at de vil blive brugt rigtigt og fornuftigt til gavn for alle medlemmer.
Mvh.
Morten
#22
Du har ret, Morten, jeg er faktisk ikke en sur, gammel mand.

Og tag ikke fejl, jeg syntes også, at det er fedt, at du, Thomas, kommer med en række forslag til aktiviteter.

Jeg har bare en holdning til, at aktiviteterne skal være for bredden i Asgaard, den snarligt ændrede formålsparagraf er at arrangere egne 600-meter skydninger, så skulle man prøve kræfter med noget andet, f.eks. 1000-meter i Borris, så er det måske ikke for flertallet af medlemmerne. Som jo har været med til at opbygge kassebeholdningen de sidste 10 år.

Hvis vi skal slanke kassebeholdningen, og det synes jeg er en god ide, så mener jeg, at det skal være med aktiviter, som flertallet af medlemmerne kan spejle sig i. Der var faktisk flere Asgaard medlemmer til vores feltskydninger, end der er til 600-meter skydningerne, så måske var det en ide, at arrangere feltskydninger og 600-meter skydninger, hvor Asgaard medlemmer skyder gratis, og gæster betaler?

Som jeg skrev for et par måneder siden, så er udfordringen bare, at disse arrangementer kræver frivillige, både til at arrangere og afholde. Det er ikke et en-mands job, spørg bare McQuolle.... 

Mht. stålmål til 600-meter skydningerne, så har foreningen allerede nogle Hardox-mål, om det er TSX eller McQuolle eller en 3. der har dem stående, er jeg ikke klar over.

Og gerne gang i det eller de fælles hold til feltskydningerne. Det var mig der stod for dette tidligere, og ud over, at der var arbejde med at koordinere tilmeldinger og betaling etc., så var der også ind i mellem udfordringer med at fylde holdene op. Flere begyndte at tilmelde egne hold og så løb det ud i sandet. Det kan måske godt startes op igen.

Det er vigtigt at vi afstemmer aktiviteterne og ambitionsniveauet efter de ressourcer, der kan stille timer og energi til rådighed. Og respekterer formålsparagraffen og alle foreningens medlemmer.

Mange hilsner
Torben
#23
Så blev klokken 21 og vi lukker for generalforsamlingen.

Tak for alle de input og kommentarer der er kommet, nu har den nye bestyrelse da noget at arbejde med.
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)