Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Købes: Speer Hot Core .366 270 grs.
#1
Hej med jer

Som overskriften lyder, så søger jeg ovenstående kugle til nogle testladninger i min 9,3x62 - hvis I har nogen liggende og kan undvære en æske eller to, så giv mig endelig et praj   Big Grin

Mvh MS
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar
#2
(28-05-2020, 12:49 PM)MS Skrev: Hej med jer

Som overskriften lyder, så søger jeg ovenstående kugle til nogle testladninger i min 9,3x62 - hvis I har nogen liggende og kan undvære en æske eller to, så giv mig endelig et praj   Big Grin

Mvh MS

Hej
Har du prøvet her, de er godt udsolgt p.t.  http://genladning.com/shop/1527-speer/
Per
Svar
#3
Hej Per 

Det er præcist den kugle, jeg efterlyser - men jo, den er udsolgt hos Rex - derfor dette opslag  Wink

Mvh MS
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar
#4
Hvor i landet befinder du dig?
Svar
#5
Er det ikke den kugle der har været mistænkt for at være skyld i pibesprægninger ? 
De der kan, kan evt søge på NVF - er overbevist om der har været tråde om emnet.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
(29-05-2020, 08:43 PM)bobo Skrev: Hvor i landet befinder du dig?

Jeg bor på Sjælland midt mellem Roskilde og Holbæk

(29-05-2020, 11:09 PM)CP Skrev: Er det ikke den kugle der har været mistænkt for at være skyld i pibesprægninger ? 
De der kan, kan evt søge på NVF - er overbevist om der har været tråde om emnet.

Det skal jeg ikke kunne sige - men det skal bestemt undersøges a.s.a.p.! Tak for info  Smile
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)