Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dødstrusler
#1
Udover 
"Det er fint" og "ok" 
Hvilke dødstrusler bruger jeres kvinder??


Jeg selv er i allerhøjeste alarmberedskab når min søde kæreste siger: "Jamen det gør du bare som du selv syntes" Sleepy Huh Confused
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#2
Her ringer alarmklokkerne, når fruen bruger vendingen "Du ved bedst - du bestemmer!" Det svarer til at spænde hanen på en revolver
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar
#3
Det er et spørgsmål om opdragelse  Big Grin

Min kone kunne aldrig finde på at komme med underforståede bemærkninger, hun ved godt at enten fatter jeg det ikke eller osse gør jeg som hun siger Cool 

Hun lærte det for mange år siden da vi flyttede sammen i en lejlighed der var så lille at der ikke var plads til håndklæder på bade værelset og jeg fik hurtigt en vane med at bede hende komme med et til mig, en dag svarede hun( hun var ved at lave mad) at jeg kunne rende mig tør, det næste hun hørte var yderdøren der smækkede og hun fik et glimt af mig på vej ud af indkørslen iført absolut ingenting, vi boede klods op af en hovedvej og naboerne var missionske, siden dengang har hun lært at jeg tager tingene bogstaveligt Big Grin
[Image: Dralf.jpg]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#4
Hahaaaa Kima jeg har grimme billeder i mit hoved lige nu af dig rendende rundt i bar røv og dolk.  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Cool Cool Cool

Jeg får tiks når min kæreste siger: "Nå, jamen så gør vi det da bare på din måde"  

Mit svar til hende: JA GU FANDEN GØR VI DET PÅ MIN MÅDE. HVIS DU VAR BLOT EN LILLE SMULE OPMÆRKSOM, SÅ HAVDE DU ERFARET, AT DET IKKE VAR FORMULERET SOM ET SPØRGSMÅL, MEN SOM EN KONSTATERING, JEG GIDER IKKE BOLLE ALLIGEVEL, SÅ NU SKAL JEG SATME FORTÆLLE DIG HVAD DU BESTÅR AF, TÅBELIGE KVINDEMENNESKE".............................................................. (Altså inde i mit hoved) 

Hvad jeg i virkeligheden siger: " Jamen skat, syntes du hellere vi skal gøre det på en anden måde" (at jeg så alligevel gør som det passer mig er en anden sag)  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Pro rege et grege 
Plus ultra
Svar
#5
“Der er ikke noget i vejen....”
Vh Lars
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#6
"Jo"
"Nånå"
"Vi klarer os jo nok"
Jeg kan eksplodere over de kommentarer...
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#7
Husk dyb tavshed er farligt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)