Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvilken montage er dette??
#1
Hej, har købt mig en ældre sako L691 som står rigtig fint (har i følge tidligere ejer skudt under 30 skud)
Nu sidder jeg så med en ny skulder og kan ikke jage eller arbejde, så jeg har besluttet at gå den lidt efter. Rense piben i bund, montere kikkerten så den passer mig og indstille aftrækket (hvis man kan)

Nu kommer spørgsmålet så, hvilken montage er dette? Mine unbraco nøgler passer sgu ikke, kan det være tommemål?
[Image: image.jpg]
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#2
(04-11-2020, 10:41 AM)Søby Skrev: Hej, har købt mig en ældre sako L691 som står rigtig fint (har i følge tidligere ejer skudt under 30 skud)
Nu sidder jeg så med en ny skulder og kan ikke jage eller arbejde, så jeg har besluttet at gå den lidt efter. Rense piben i bund, montere kikkerten så den passer mig og indstille aftrækket (hvis man kan)

Nu kommer spørgsmålet så, hvilken montage er dette? Mine unbraco nøgler passer sgu ikke, kan det være tommemål?
[Image: image.jpg]

Det er Millet Sako Ringe, og ja, de kører i Tommer.
http://westernfirearms.com.au/scope-moun...-4991.html
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#3
Tak for svar... det er da noget bøvl?!!! Nå må nok ned i Bue forretningen og låne en nøgle...
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)