Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg har ikke råd til en aimpoint... hvad er næsten ligeså godt?
#1
Jeg vil gerne investere i lidt drivjagtsoptik. Jeg har dog ikke råd til en dyr aimpoint. Den bliver nok heller ikke luftet ret mange gange om året. Så jeg ser ingen grund til, at smide 3-4-5 tusinde efter en sådan.

Hvad duer? Vortex? 
Den skal monteret på picatinnyrail og det skal helst kunne pilles af uden bøvl..
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#2
(01-01-2021, 04:07 PM)Søby Skrev: Jeg vil gerne investere i lidt drivjagtsoptik. Jeg har dog ikke råd til en dyr aimpoint. Den bliver nok heller ikke luftet ret mange gange om året. Så jeg ser ingen grund til, at smide 3-4-5 tusinde efter en sådan.

Hvad duer? Vortex? 
Den skal monteret på picatinnyrail og det skal helst kunne pilles af uden bøvl..

Jeg har en 1-6 Vortex til salg, du kan få lov at låne den og prøve den. Jeg synes faktisk den er knivskarp og klikker fint - skiftede kun til Vortex 1-8 fordi ( som du ved) er “ fartblind” med hensyn til forstørrelse.
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Hej Søby

Drivjagtsoptik?? Hvis du tænker noget ala Aimpoint så er der noget Sig Sauer der ligner og mange andre eller noget kikkert af et eller andet, uddyb hvad du søger.

Mvh

Santo
Svar
#4
Havde forestillet mig noget a la aimpoint. Har set Vortex laver noget ligende til lidt færre penge. Men hvis nu det slet ikke duer så kan man jo lige så godt holde muldvarpen i lommen.

Med sådan et fint tilbud CP kommer med der, så vil jeg da lige prøve det...
Vegetar, gammelt indiansk ord for dårlig jæger.
Svar
#5
Ææh - en brugt aimpoint? Jeg har fx købt en 9000sc på Blocket.se til en fornuftig pris. Tror jeg gav 2-2,5 tdkk.
9,3*57
Svar
#6
Der er en brugt 9000sc på gul og gratis til 2000,-
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)